Inlägg från: etanol |Visa alla inlägg
  • etanol

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2011-08-06 11:44:24 följande:
    För mig skulle inte ord som avis räcka för att beskriva en dylik situation. Jag blir grymt sjuk utan mitt kaffe. *addicted*
    Samma här, därför är detta inte ok, finns inga ursäkter... Fick tvinga över exxet med en termos tillslut...
    Ökänd skrev 2011-08-06 13:02:56 följande:

Tråden! Jag behöver Eder hjälp. Jag måste klippa mig kort.

Vad ska man gå till för frisör i STOCKHOLM? Bara det bästa är gott nog åt mig. Tyvärr vet jag inte vad det bästa är eftersom jag inte klippt mig sedan 1988. Och hon som klippte och permanentade mig då är död nu... 

Varför måste du det? Har du inte klippt dig på *räknar på fingrarna* 23 år, hur ser du ut? Ja bild behövs... Snd att du bor i sthlm då, annars hade jag gjort det för en billig slant, bra är jag också *skryyyter* *s*
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-07 07:41:51 följande:
    Och nu... Kaffe
    Lots of it, många Kaffe-koppar senare....
  • etanol
    Midka skrev 2011-08-06 22:32:19 följande:
    Två gånger har jag gått hemmifrån denna vecka utan lunchen..... Den ahr stått prydligt på bordet hemma i köket.
    Hehe
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-07 07:39:38 följande:
    Jag har klippt mig själv såklart

Jag ska genomgå cellgiftsbehandling så jag ska klippa mig innan (det är försent) 
    Oj f´låt, visste inte riktigt...*tar på dumstrut*...

5-6 veckors behandling? Då är det klart du ska kapa håret, ska leta på lite sjysta korta frisyrer, synd att jag inte vet hur du ser ut...Men har du runt, ovalt, hjärtformat, smalt brett blabla ansikte? Hårfärg?
  • etanol

Varför kan jag inte infoga bilder...Ikonen är gråad liksom Mobbing är vad det är...

• etanol
    Ökänd skrev 2011-08-07 12:36:47 följande:
    Inget att be om ursäkt för, knappast ditt fel.
    Jag tror snarare att det rör sig om 6 månaders behandling.   
    Jag har nog hjärtformat/smalt ansikte och brunt hår.
    Åfan, längeee, kommer du att ligga inne under hela tiden eller får du åka hem emellan varven?

Då passar du garanterat i kort hår! Många varianter att välja på beroende på hur mycket eller lite du vill och orkar greja med barret.

Men det är så störigt med infoga-knappen...*arg*
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-07 12:53:39 följande:
    Jag vet inte om det är 6 månader, det är bara min gissning efter vad jag läst osv. Får se vad de säger nu i veckan.
    *break a leg* Håller tummarna för att det går snabbare än så!!!
  • etanol
    Zimlis skrev 2011-08-07 13:28:50 följande:
    Dragrace mer då men skitsamma fort kommer det gå
    Kör du?
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-07 18:10:13 följande:

Tror du man kan säga det när de erbjuder peruk?

-"Går det bra att bara ta pengarna istället, jag tänkte köpa sprit."    
    Ja jag hade lätt gett dig stålarna, bättre motivering går ju inte att hitta!
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-07 18:54:47 följande:
    Tycker jag också. Det är ju faktiskt synd om mig, då har man rätt till sprit. Fast jag får nog inte dricka den kom jag på...
    Nääää fasen också, men knark då?
Svar på tråden The return of the Lolilla