Inlägg från: detfinnssåmångaidioter |Visa alla inlägg
  • detfinnssåmångaidioter

The return of the Lolilla

God morgon!

• detfinnssåmångaidioter
    Jolly Bob skrev 2012-01-06 10:42:40 följande:
    Tack.

Eftersom jag vaknade 06:15 börjar jag bli hungrig på lunch.
    Man kanske skulle ta en skräpmatstripp till USA:

">

">

Såg du att det dök upp en "order" notise? Bara att beställa och vänta så får du det till lunch!

...... Kanske inte till lunch idag då......   
  • detfinnssåmångaidioter
    knisse skrev 2012-01-06 22:34:42 följande:
    Min lilla dotter har kletat bajs på sin leklåda kan man sätta någonsorts elstötshalsband på na som ger stötar vid upprepning ?
    Mest spännande blir att fundera på var elchocken ska börja. I rumpan för att hon bajsar, på handen för att hon har den i rumpan eller på leklådan....  
  • detfinnssåmångaidioter
    knisse skrev 2012-01-07 09:55:24 följande:
    Jag har ändrat mig hon har smörat in sig under natten så snutte söt kan man bara vara om man har dåligt samvete och det räcker
    Men vad du velar!
  • detfinnssåmångaidioter
    knisse skrev 2012-01-07 10:02:07 följande:
    Ja jag vet! Jag måste bli konsikventare och skaffa rutiner och speciella tider att kleta med bajs med
    Och icke att förglömma.... Om du satt dem till världen får du stå ut! Vadan detta gnäll. Skrikandes
  • detfinnssåmångaidioter
    knisse skrev 2012-01-07 10:16:15 följande:
    Det var ingen klagan*ser förolämpad ut* jag ville ha ett råd från andra ju.
    Detta är ett diskussionsforum och om du inte kan tåla motsatta åsikter kanske du inte skulle skriva här....
  • detfinnssåmångaidioter
    knisse skrev 2012-01-07 11:26:48 följande:
    Påhopp! *ylaaar* vad i hela helvete menar du med att tro att du har rätt till en åsikt? Och dessutom en som inte gynnar min snoriga lätt urin doftande avkomma? Vet du inte att vi lever i en knissenistisk värd?
    *suckar och väntar på att moderatorerna ska stänga av mig efter att du anmält alla mina inlägg*
  • detfinnssåmångaidioter
    knisse skrev 2012-01-07 18:19:55 följande:
    På hela fl! Alla du någonsin skrivit även om du varit anonym
    Det kan bli spännande.... Antagligen är jag så storsint att jag lugnt svara moderatorerna att du kanske har en skruv lös eller två.....

• detfinnssåmångaidioter
    knisse skrev 2012-01-08 11:47:42 följande:
    Har du hittat några jag börjar känna mig som en Ikea hylla jag tror inte ens att alla skruvar var med från början och ett par sitter på helt fel ställe
    Ha ha! Kan man bara läsa instruktionen är IKEA mkt slittåligt. Lite trälim bara så håller det i åratal.
    Reservdelar finns gratis om man inte vill lämna ett bidrag till världens barn elelr vilken organsisation det är de stöttar. 
  • detfinnssåmångaidioter

Vi har snö här och jag har inga snöskor till barnet..... Undrar om jag blir anmäld till socialen när skolan får veta. Förvånad

Svar på tråden The return of the Lolilla