Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:14:55 följande:
    Vad snäll du är som kollade upp det Ska fundera på om jag vågar kontakta dem. Måste ändå dit och kolla upp en fysisk åkomma
    Och jag menar INTE en könssjukdom
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 17:22:26 följande:
    Nu tänker jag typ krama dig hårt & så kan du skriva hur många arga gubbar som helst. *tokkramar om*
    2timearound skrev 2010-02-28 17:23:15 följande:
    Haha okej jag trodde du var spydig

Det är väl inget allvarligare än att jag har dödsångest, några fobier och sen att jag ibland bara kryper ner i sängen och gråter över hur ful jag är (eller hur ful jag har fått för mig att jag är)

2timearound skrev 2010-02-28 17:27:55 följande:
    Hahaha precis

Jag har inga problem att tala i telefon med främmande människor, mest har jag problem att säga högt ut vad som är FEL. Till och med när jag ringer för att boka tid till vanlig läkare känner jag liksom skuld för att jag besvär dem med mina löjliga småproblem.

Googlade bodydysmorphia, riktigt så illa är dte nog inte, jag känner mig bara inte nöjd med mig själv just nu och kan på rak arm räkna upp typ 10 saker som är fel bara i mitt ansikte, för att inte tala om kroppen sen..

Det är tur att min stil för sandaler och strumpor iallafall är oklanderlig

SimplyTheBest skrev 2010-02-28 17:34:21 följande:
    *våldskramar* Nu är det så att jag är inte världsbäst på att säga rätt saker. Men jag kan plättlätt säga att ful är du INTE. Du är för fan vacker!! *kramar ännu mer*
    Tack

Vacker skulle jag inte kalla mig däremot kan jag ha dagar då jag känner mig jättesöt eller snygg, men på sista tiden har jag bara känt mig ful och fet
    2timearound skrev 2010-02-28 17:36:42 följande:
    Vet du, mina issues är eg vikten (som nu är under kontroll) och att jag har hypokondrisk läggning kopplat med panikångest. Ångesten blev värre och värre för ca 2 år sedan och då fick jag rådet att gå till en hypnotisör. Han var inte säker på att han kunde hjälpa mig eftersom hypnosen är mest effektiv på t ex fobier. Men vi hade en session och han sade att han inte skulle ta betalt om det inte hjälpte. Jag har inte haft en enda ångestattack sedan dess. Hjärtat bultar inte konstigt och jag har inte haft någon hjärntumör eller njursvikt heller........ Jag gick hos en kognitiv terapeut samtidigt men jag tyckte inte att det hjälpte alls, sen presto! ett besök hos hypnotisören och problemen är som bortblåsta.
    Hypnos verkar faktiskt spännande,  det skulle jag vilja testa! Vad kostar en sådan session?

Hypokondriker är jag också
    IUnder mitt korta liv har jag hunnit ha otaliga variationer av cancer, kallbrand, malaria, denguefeber, HIV, osv. Men mirakulöst alltid tillfrisknat efter ett tag

Svar på tråden The return of the Lolilla