Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-02-26 15:13:14 följande:
    ha ha ha han hoppar ju i sjön som en groda med hälseneinflammation... han är helt ok söt
    Han skulle få rädda mig vilken dag som helst. {#lang_emotions_dreamer}

Jag har en grej för stiff-upper-lip-brittiska män.
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-26 15:17:10 följande:
    Nu ska jag gå och idka en naken-aktivitet. OBS: EJ knulla!
    Du är säkert en sån där nakenbajsare.
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-26 15:19:02 följande:
    men kolla hoppet pa klippet han häver upp röven som en ja kamel. jag gillar oxa brittiska pinne i röven pojkar
    Nu ska du vara snäll mot mr Darcy. {#lang_emotions_yell}

Jag har en egen brittisk pinne i röven-pojke. Låg senast med honom i en skabbig Londonförort på ett lika skabbigt inrökt hotellrum. Har funderat på att skriva en porrnovell om det.
  • psychocandy
    Jolly Bob skrev 2010-02-26 15:23:14 följande:
    Gör det..och lägg upp i tråden så att jag kan få våldsronka till lite kinky brit-sex.
    Jag är lite för pryd för att göra det på egen hand så jag måste nog be AÄFM om hjälp.
  • psychocandy

*spionerar* Nya grannarna flyttar in, utan flyttfirma eller hjälp av vänner. Det måste jag tolka som att de är fattiga och/eller socialt handikappade. I båda fallen finns det gott hopp om att de inte kommer att bo kvar särskilt länge. Och då kan jag lägga beslag på lägenheten.

• psychocandy
    M C skrev 2010-02-26 15:39:07 följande:
    www.youtube.com/my_playlists?pi=0&ps=20&sf=&s... Min poppalista som ständigt utökas. Det är ju fredag å allt. Visst var det du candy som gillade den?
    Hell yes! Men.. nu kommer jag till mina egna playlists, när jag klickar på din länk.
  • psychocandy

Fan vad snabb jag är. Haha, fatta vad som hände mig nyss: Jag kom ut från apoteket och där stor ett par alkisar/pundare och hängde. Mannen sjöng rätt högt på någon visa, så jag kastade en blick på honom, och då plötsligt skrek kvinnan som var med: "Skaffa en egen karl du och glo inte på min! Jäääävla nippertippa!"

Det var lite pinsamt men sjukt roligt. Han vägde minst 150 kg och hade jättestort skägg.

• psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-26 17:18:53 följande:
    Hahaha! En scen ur verkligheten...
    Jag kanske skulle ha raggat upp honom, mitt sexuella utbud verkar ha reducerats till fuckups och crackheads. {#lang_emotions_yell}
  • psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-26 16:55:39 följande:
    Hallo, hänt något spännande idag?
    Den här dagen har faktiskt varit ganska odramatisk. Det måste betyda att saker är i görningen...
Svar på tråden The return of the Lolilla