• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Användarnamn är för mesar
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 17:22:26 följande:
    Nu tänker jag typ krama dig hårt & så kan du skriva hur många arga gubbar som helst. *tokkramar om*
    2timearound skrev 2010-02-28 17:23:15 följande:
    Haha okej jag trodde du var spydig
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:26:39 följande:
    Haha okej jag trodde du var spydig
    Man känner andra som man känner sig själv........
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.

Det är väl inget allvarligare än att jag har dödsångest, några fobier och sen att jag ibland bara kryper ner i sängen och gråter över hur ful jag är (eller hur ful jag har fått för mig att jag är)

2timearound skrev 2010-02-28 17:27:55 följande:
    Hahaha precis
  • Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:14:55 följande:
    Vad snäll du är som kollade upp det Ska fundera på om jag vågar kontakta dem. Måste ändå dit och kolla upp en fysisk åkomma
    Jag tror att de är rätt vana vid att folk är osäkra när de kontaktar dem, så det behöver du inte vara orolig för iallafall.

Du skulle ha sett mig när jag ringde min terapeut första gången, jag var nära att kräkas (å andra sidan så ingår telefon- och läkarfobi i mitt tillstånd)
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:28:08 följande:
    Det är väl inget allvarligare än att jag har dödsångest, några fobier och sen att jag ibland bara kryper ner i sängen och gråter över hur ful jag är (eller hur ful jag har fått för mig att jag är)
    Lider du av bodydysmorphia? Nej, jag ska inte driva med dig, jag vet att du mår dåligt. Jag mår också dåligt ibland, mest när jag har lite övervikt.
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:28:08 följande:
    *våldskramar*

Nu är det så att jag är inte världsbäst på att säga rätt saker. Men jag kan plättlätt säga att ful är du INTE. Du är för fan vacker!!

*kramar ännu mer*
    Cogito, ergo sum

Jag har inga problem att tala i telefon med främmande människor, mest har jag problem att säga högt ut vad som är FEL. Till och med när jag ringer för att boka tid till vanlig läkare känner jag liksom skuld för att jag besvär dem med mina löjliga småproblem.

Googlade bodydysmorphia, riktigt så illa är dte nog inte, jag känner mig bara inte nöjd med mig själv just nu och kan på rak arm räkna upp typ 10 saker som är fel bara i mitt ansikte, för att inte tala om kroppen sen..

• 2timearound

Vet du, mina issues är eg vikten (som nu är under kontroll) och att jag har hypokondrisk läggning kopplat med panikångest. Ångesten blev värre och värre för ca 2 år sedan och då fick jag rådet att gå till en hypnotisör. Han var inte säker på att han kunde hjälpa mig eftersom hypnosen är mest effektiv på t ex fobier. Men vi hade en session och han sade att han inte skulle ta betalt om det inte hjälpte.

Jag har inte haft en enda ångestattack sedan dess. Hjärtat bultar inte konstigt och jag har inte haft någon hjärntumör eller njursvikt heller........
    Jag gick hos en kognitiv terapeut samtidigt men jag tyckte inte att det hjälpte alls, sen presto! ett besök hos hypnotisören och problemen är som bortblåsta.
Svar på tråden The return of the Lolilla