Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-04-29 22:30:44 följande:
    Halsfluss är det. Jag har det jämt, typ. Gissar att det E hade i helgen var ngn streptokockinfektion, som jag får halsfluss av.
    Ajdå
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-04-29 22:34:06 följande:
    Nej, det gör de nästan aldrig. Det här får man dras med.
    Såg ett eng program där en kille blev opererad för det.
    2timearound skrev 2010-04-29 22:33:35 följande:
    Japp. Du kommer nog också att få det. *ominous*
    Varför? Jag ska inte krysta ut ungar.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-04-29 22:35:10 följande:
    Idag klippte jag av mig naglarna. De var jättelånga och vackra men jag bara snipp, snipp. Känns jätteskönt!
    Funderar fortfarande på att ta av mina fejknaglar. Velar som fan. Kortade ner dem mycket denna gången.
  • SimplyTheBest
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-29 22:37:10 följande:
    Vad är hemorrojder? I nedersta delen av ändtarmen, i analkanalen som leder ut i ändtarmsöppningen, finns små kuddar som består av bindväv och blodkärl, så kallade analkuddar. I analkuddarna finns stora blodkärl. Om blodflödet som leder från kuddarna inte fungerar riktigt som det ska kan blodkärlen fyllas med mycket blod. Det är det som kallas för hemorrojder. Varför blodflödet störs har forskarna olika teorier om. En förklaring till det försämrade blodflödet kan vara ökad spänning i den muskel som reglerar hur ändtarmsöppningen sluts och öppnas. En annan förklaring till kuddarnas utbuktning är att vävnaderna runt omkring förändras. Den elastiska bindväv som brukar hålla dem på plats har blivit slappare. Tidigare ansågs hemorrojder bero på ett slags åderbråck, men forskare har visat att den förklaringen inte stämmer. Hemorrojder kan göra att det kliar och svider runt ändtarmsöppningen. Det kan också göra ont. Yttre och inre hemorrojder Det finns inre och yttre hemorrojder. De inre är täckta av slemhinna och kan antingen finnas inne i ändtarmen eller synas utanför ändtarmsöppningen. De yttre hemorrojderna sitter precis vid sidan om ändtarmsöppningen och är täckta av hud. Snott från nedanvard.vgregion.se/sv/Sjukdomar-och-besvar/Sjuk...Alltså man kan ha inre hemorrojder som åker ut och dom flesta använder Xyloprockt stolpiller du kommer garanterat lättare bli av med eländet om du gör så.Jag gjorde det inte men jag klarar fan inte av att köra upp nått i röva
    Detta låter som om det gör förbannat jävla ont.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-04-29 22:36:39 följande:
    Det har ju inte den lilla latmasken gjort, heller
    Kidsen blev utplockade med andra ord. Behöll muttan intakt 2timer. Intresseklubben antecknar.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-04-29 22:40:33 följande:
    Jag ska prata med doktorn när han ringer om mina provsvar från hypotyreosen.
    vad för något? Vad fan...har jag missat massor eller?{#lang_emotions_yell}
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-04-29 22:37:56 följande:
    Äsch. Ofta räcker det med att bli äldre. Det är klart att de opererar, men det är väl på personer som har extrema problem. Det vore en överdrift att påstå att jag har, hur gärna jag än vill ha uppmärksamheten.
    Lugnt då ju. Massor av år innan jag uppnår din höga ålder *suckar av lättnad*
  • SimplyTheBest
    WTslyna skrev 2010-04-29 22:41:43 följande:
    Jag tryckte ut båda mina genom muttan!
    Aj.

Är grymt imponerad av alla kvinnor som är gravida & sedan under förlossningen. Ser det som en enda plåga.
  • SimplyTheBest
    WTslyna skrev 2010-04-29 22:40:15 följande:
    Nu ska jag dra in lite nikotin. Sakna mig!
    *saknar redan*
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-04-29 22:44:06 följande:
    Vafan?! Det var inte jag som sa nåt om det men JAG får snorkigt skit?
    Första gången jag är "nosig" och se reaktionen

Får för fan dåligt samvete.

Nu ska jag googla det andra du skrev.
Svar på tråden The return of the Lolilla