psychocandy skrev 2010-03-01 17:33:36 följande:
AHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh AHAHHAHAHHAhahhahahahhahahhahah!!!!Översatte berättelsen tillbaka till svenska... läs.. jag tror jag dör Jag ska berätta hur det gick till: Min gode vän Totajmern SA och i våra följeslagare tråd om hur de var en inkoppling av mannens Pimp Daddy med mer än fyra månader sedan hon inkontinensproblem, vilket verkar vara en skenmanöver åtgärder har tjöt på honom (det är så det är). Sedan tänkte jag att jag skulle hjälpa henne lite, så jag mms ade: en bild på mina bröst läcker till henne. Tanken var att det skulle ge upp till Pimp Daddy framåt, och att de kan orsaka kramp i baguette med honom, som de använder för att vara en liten spricka och stoppa tik i vår tråd. Istället för att skicka Totajmern till bilden av vad hon har i sin telefonbok och så småningom nådde han TS, som endast var på frukt motverka sitt lokala snabbköp i chokladsås och ringar ananas att suga dina bröstvårtor, och såg att onanera till någonting. Bilden var därför mycket lägligt. Drabbats av en kraftig och långvarig orgasm TS (den polsk-katolska) av akut skuldkänslor om det, vad hon hade gjort, och här ansluter med butikspersonalen vägrade att låta det apelsiner på grund av sin egenmäktiga metoder frukt, naturligtvis, köp, TS var väldigt upphetsad. Du trä med chokladsås hem droppar bakom honom som en sorglig sång. Efter en dusch och spöstraff sig med ett läderbälte hon fortfarande orolig och bestämde sig för att helt orättvist och ologiskt att beräkna att innehavaren av anbudet bröst - jag - genom en offensiv tråd om hur de trakasseras av sina vänner. Det verkliga syftet med tråden är att TS är Leif Pagrotsky kommer att visas i den fåfänga förhoppningen att medlidande fuck. Hoppas det klarnade lite nu.
HAHAAAAAAAAAAAAAAA, jag döööör