Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-02-27 16:09:41 följande:
    Eg vill jag inte ta den här diskussionen nu, för jag måste dra. Men jag är så jäkla nyfiken. Varför skäms ni för fl? Jag skäms inte. Jag är en cool tjej, jag gör vad jag vill. Vad skulle era irl-ar säga om de visste? Skulle de håna er eller vad? Och hur kul är deras vardagsliv? *nyfiken i en strut*
    Posta detta sen ikväll eller när du har tid igen så kan vi ta en diskussion kring det då
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Hercule skrev 2010-02-27 16:09:59 följande:
    Lite, inte jättemycket (även om det enligt Shadilly är mitt favoritforum )
    Är nästan inte där alls. Loggade in nu men känner som så att de jag allra flesta som jag vill snacka med finns här. Lär nog övervägande stanna kvar här.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-27 16:16:30 följande:
    Ok. Ska på middag, så det får bli imorgon.
    Ha en trevlig kväll!
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2010-02-27 16:30:50 följande:
    Konstigt dåligt. Tänker på mina släktingar därnere som är ledsna och alla som är skadade och har förlorat någon. Det är märkligt bara, hur man kan känna att man plötsligt har sitt hjärta någon annanstans... eller till hälften i alla fall. Underlig känsla. *flummar* Och så var min pappa så olik sig idag när han var rädd, när vi inte visste något. Jag tror jag har issues med att se mina föräldrar som maktlösa. Det spelar liksom ingen roll hur vuxen jag känner mig annars, men i situationer där mina föräldrar är rädda så känner jag mig typ 5 år gammal. Knäppt, jag vet.
    *kramar om*

Har nog inte heller rätt ord till dig idag. Samt att mitt sms inte var det bästa att skicka just idag. Sorry{#lang_emotions_undecided}
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2010-02-27 16:37:52 följande:
    Haha åh just ja, förlåt, jag glömde helt bort att svara på det mitt i allt. Det var ju skitkul. Jag skrattade.
    Knappast viktigt att svara på det. Kändes bara som att det blev helt fel när jag nu äste ditt inlägg...men om jag fick dig att skratta så var det ju bra
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2010-02-27 16:43:22 följande:
    Kan dock tala om att jag inte har fladdriga blygdläppar.
    *ligger dubbel av skratt i soffan*
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Hercule skrev 2010-02-27 17:28:06 följande:
    Och en obligatorisk Stenmark
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Jag har ätit köttfärssås & potatis samt senare glass.

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Nu ska jag glo lite på film. Haj så länge fåntrattar!

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Ser att Candy inte alls hänger med på Mesens frågeställning. *skrattar högt*

Cogito, ergo sum
Svar på tråden The return of the Lolilla