Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-02-28 17:43:05 följande:
    Jag undviker i allra högsta grad att bli ståendes framför en spegeln en längre tid. Har så jävla många issuess så det finns inte. Är fullt medveten om att det sitter i skallen, gammalt jävla skit som är inpräntat djupt inom mig & som gör att jag vissa dagar känner lätt avsky för att se mig själv. Ibland slutar det med att jag bara räcker ut tungan åt mig själv, vänder ryggen åt spegeln &  lämnar rummet.
    Mm, jag vet också att det mest sitter i huvudet, jag vet bara inte hur jag ska få det ut därifrån!

Just nu sitter jag på facebook och ser på bilder på alla snygga killar jag legat med och även umgåtts med utanför sängen, det får mig att bli lite gladare

SimplyTheBest skrev 2010-02-28 17:50:09 följande:
    Det är det de där utbildade är till för. Fan...jag kan vara smart nog att ge andra råd men inte själv leva efter dem. Är fullt medveten om detta. Men jag är inte redo för att börja gräva i mitt förflutna. Kraften måste finnas där & den har jag inte.
    Därför ska man skaffa sig en friend with benefits som kan ge en den bekräftelse man behöver
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 17:54:52 följande:
    Fast jag har nog passerat det stadiet. Äsch...jag är fucked up & totalt invecklad. Kan inte ens förklara mig på ett vettigt sätt.
    Av de små bilderna jag sett på dig är du iallafall snygg Och fet ser du ite heller ut att vara alls (det brukar ju synas i ansiktet)

Jag måste plugga nu Bye

Jazza skrev 2010-03-01 10:08:33 följande:
    Gog morgon... Har ni saknat mig?
    Så innihelvete {#lang_emotions_heart} Var har du varit?
    Jazza skrev 2010-03-01 10:21:22 följande:
    I fredags var jag med E hela dagen, fsk var stängd. Sen på kvällen var vi på Ölrepubliken med min brorsa, lördagen sliten och bakis, sen italakväll, med mina italienska köttbullar och saluhallsköpt antipasti. Igpr bröllopsmässa och middag hos svärisarna, sen femmilen och Bröllopsfotografen.... Bizzi bizzi Men, haft en kanonhelg iaf Hänt ngt skoj här? Pratade du med Kuken?
    Ja kuken ringde mig igår. Han har supermanlig röst
    Låter som en superhelg =)
    Har du mycket stress inför bröllopet?
    Jazza skrev 2010-03-01 10:29:04 följande:
    Jag tänkte på ditt ligg.... (inte Eras) Ja, grym helg, jag älskar fan öl Njae, jag är mest stressad över att jag inte känner nån stress just nu.. det är ju aslångt kvar, men folk börjar fråga om vi har fixat saker som vi inte ens har en aning om att man skall fixa Så när nån frågar, så svarar vi: Jaaa, dååå, sååånt har vi koll på--- och sen tittar vi på varandra och fnissar efteråt
    Haha jasså den kuken Han har inte ringt men sms:at en del.

Jag förstår inte vad det är som folk måste planera typ ett år i förväg för bröllop.. Räcker väl att man bokat festlokal, präst/domare, catering och sånt, det andra kan väl inte kräva många månaders planering?
    lokisse skrev 2010-03-01 10:44:41 följande:
    har du missat att man maste typ fixa 2890ß8645 detaljer som tex sma rosa presenter som kan ligga pa talrikarna sa att folk kommer ihag att dom var pa bröllop. eller hyra in specialdreserade duvor som kan blasa sapbubblor och titta ut  sma barn som kan kasta rosenblad i kattaloger och tusen andra grejor
    Hahaha vilket trams

Varför ska man ge presenter åt gästerna som redan får svindyr mat och gratis sprit och underhållning hela kvällen
    lokisse skrev 2010-03-01 10:51:42 följande:
    för att dom inte ska glöma att det var det bästa bröllop dom varit pa far dom en tval med namn och datum och en bild av det lyckligt lehende brudparet.
    Ahaaa, ja jag hade ju glömt bort att orsaken till att man har ett bröllop inte är för att fira sin kärlek och "union" - utan för att imponera på vänner och släktingar!
Svar på tråden The return of the Lolilla