Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-04-05 15:57:03 följande:
    ska du ge oskyldiga lammungar vin??
    Hemsk människa... Undrar vad hon har för ondsinta planer för de små lammen?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    psychocandy skrev 2010-04-05 16:07:07 följande:
    Definitivt. Det började så oskyldigt med frukt och grönt, en papaya i ena eller andra hålet, lite chokladsås... sunt utforskande av den egna sexualiteten. Men nu har det spårat ur för den stackaren.
    *mår illa* {#lang_emotions_throwup}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    lokisse skrev 2010-04-05 16:18:39 följande:
    fulla oskyldiga lamm!
    psychocandy skrev 2010-04-05 16:16:07 följande:
    Det gjorde vi också när hon mms:ade bilder på spektaklet.
    Kan vi inte ringa någonstans och anmäla?
    *bölar fl-skt*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-05 19:44:36 följande:
    Jag funderar på en sak. Om någon går in här och anmäler våra inlägg...kommer vi att bli avstängda då trots den jargong det är på tråden? Alltså, om någon lackar på en av oss och går in och anmäler alla inlägg här där det skrivs taskiga "skämtpåhopp". Eller tar man hänsyn till vilken sorts tråd det är när man kallar folk för slampor? Jag är trött och kan inte tänka. Men ni fattar? 
    Tror inte det är någon fara med att kalla varandra slampor och så, däremot kan vi nog åka på en varning om de räknar ihop alla regelbrott som begåtts.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-05 19:53:18 följande:
    Men det är typ det jag menar. Om jag tittar in och skriver "hej lohonan din schlyna varför har du inte varit här på länge skaru ha stryk?? " och du svarar "håll käften mesiohn"...borde det inte tas lite hänsyn till omständigheterna då?  Eller jag vet inte. Jag bara funderade. Eftersom jag bara har en varning kvar innan jag ryker igen. 
    Jobbigt att regga nytt konto eller? Lat?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-05 20:30:19 följande:
    Dueeeh....Sist jag blev avstängd blockade de ip-nummer för hela mitt hyreshus så den gubben går inte för min del
    If theres a will theres a way. Det finns alltid genvägar... {#lang_emotions_innocent}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-04-05 20:31:16 följande:
    Typ att du alltid är sjukt OT?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-05 20:34:53 följande:
    Alltså morbid mistress blev arg på mig. Och jag startade en sluten dialog och ifrågasatte hennes beteende gentemot mig. Då svarade hon att om jag inte passade mig noga skulle hon stänga av mig. Jag frågade om hon verkligen fick göra det godtyckligt typ och då gjorde hon det. 
    Fy fan vad patetiskt.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-05 20:38:29 följande:
    Javisst! Jag snodde grannens nätverk och "mumbulu" dök upp på FL. Dock avslöjades jag och blev avstängd 2 månader istället för en. Våga inte skratta!
    Moahahahaha!
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla