Inlägg från: Vik hädan |Visa alla inlägg
  • Vik hädan

The return of the Lolilla

Godmorgon. Önskar att denna dag skulle  vara över redan, jag har så jävla mycket att  göra.

• Vik hädan

Jag hatar att drömma att jag ligger med ett sex, jag känner mig alltid så äcklad när jag vaknar då

• Vik hädan

Idag tänker jag inte duscha innan plugget

• Vik hädan
    M C skrev 2010-03-31 08:42:45 följande:
    Äckelpotta! Å du klagar på andra!
    Fast jag luktar gott och ser fräsch ut

Och ska ändå bara sitta ensam i en "cubicle" med en stor hög böcker och papper och skriva hela dagen.
  • Vik hädan
    M C skrev 2010-03-31 08:56:15 följande:
    Ja, sitt i din egen stank du. Personligen står jag knappt ut den minuten det tar innan jag kommer fram till duchen på mornarna.
    Din bgajskorv! Jag skulleju duschat om jag luktat illa såklart
    Men eftersom jag tänkte träna ikväll när jag är klar i skolan så tänkte jag skita i det nu på morgonen
  • Vik hädan

Jag svettas väldigt lite

Fy fan, nun måste jag iväg till skolan

• Vik hädan
    2timearound skrev 2010-03-31 09:57:03 följande:
    Men det är ju asnice! Shit, vad hämmad du är.
    Nej, inte när man avskyr sina ex.

Hade jag drömt om herr summerlove hade det dock varit okej, han är den enda jag fortfarande gillar av exen.
  • Vik hädan

Nu sitter jag i en nästan tom datorsal i skolan och skalade precis en apelsin, då hörde jag nån gäll äcklig röst säga "Man får inte äta härinne!!! Jag får faktiskt allergiska reaktioner av apelsin!!!"

Rösten kom från en överviktig brud i glasögon, flottigt hår med utväxt, fula kläder och dålig hy.

• Vik hädan
    2timearound skrev 2010-03-31 11:25:23 följande:
    Hon borde nog äta fler apelsiner! Sa hon det på modersmålet eller svenska? Det måste har låtit jävligt surt och gnälligt på modersmålet. Allt gör ju det för tusan.
    Hennes modersmål är svenska
  • Vik hädan
    2timearound skrev 2010-03-31 11:28:49 följande:
    Det börjar dra ihop sig........
    Till  vad? maj?
Svar på tråden The return of the Lolilla