Inlägg från: etanol |Visa alla inlägg
  • etanol

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2011-08-27 19:32:12 följande:
    Jag är sååå uttråkad. Har varit ute och flängt hela dan, kom hem, sov en timme. Nu - uttråkad.
    Aaa, liksom VET hur DET ÄR, typ liksom...Man bah..meh GUUU alltså kom igen bah...*fett lack typ*
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-27 20:01:38 följande:
    Man ba... *fett lack*

Zzzzz.... *dör uttråkningsdöden litegrann*

Äh, har du inga roliga piller du kan ta då Man måste ju utnyttja vården (vård - my ass, plåga!) till max. *tipsa*
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-27 20:16:57 följande:
    Näää... man blir bara ännu tråkigare då ju. Ska läsa lite i badkaret och meditera kanske.

I och för sig... borde kanske ta en näve piller innan "meditationen"...
    *funderar*

Rastlöööööööööööööööööööööööööös! Skrikandes     
    Massera skalpen....mmm....nice
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-27 20:39:46 följande:
    Undrar varför jag inte får dricka sprit under behandlingen när äta piller går bra? *arg*
    Så ologiskt, tror läkare är sadister...nykterister...och ...och...nåt annat som jag inte kommer på...men hemskt
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-27 20:58:18 följande:
    Svin. Jag är säker på att de dricker och äter piller och har kul. Allt på en och samma gång.
    Ja, samtidigt som de småstrålar sig lite å knaprar cellgifter...förbannade AS är vad dom är!!! *mordisk*
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-27 21:03:35 följande:
    Det där hade jag inte ens tänkt på... bergis. Min läkare såg lite tunnhårig ut.
    Du ser? BEVIIIS!!!
    Blir så förb* att jag måste hitta spritflaskor...men jag dricker ju inte sprit...
    Wait a minute, måste knyta ihop några lakan och svnga mig obemärkt ner till grannen som har ett barskåp...
    När jag kommer upp igen så effellar jag över lite...och det är doktorssprit så det är gk!
  • etanol
    Midka skrev 2011-08-27 21:06:00 följande:
    Jag är lite tråkig idag.... 
    *går skamfyllt och lägger mig* 
    Voffor dådå?
  • etanol
    M C skrev 2011-08-27 21:09:50 följande:
    Det luktar konspirationsteori här...

!!
    Ja, vi har "kommit på" dom
    (inte på det kladdiga viset alltså)
  • etanol
    Midka skrev 2011-08-27 21:16:10 följande:
    Haft ont i huvudet hela dagen (ja, det finns ngt i det   ) så jag är inte på topp... Men... imon blir det bättre! DÅ ska jag vara pigg, söt och kvick.
    Ta tag med tummen och pekfingret på vänster hand och kläm åt området mellan högra handens tumme å pekfinger..Du känner förmodligen var för det gör rätt ont. Tryck så hårt du klarar av, och håll i i mnst 30 sek, släpp sen på trycket SAKTA...
  • etanol
    M C skrev 2011-08-27 21:31:57 följande:
    Jag röstar för alvedon jag.
    Nä det stökar bara till...finns ett trick till, men då måste man få hjälp...
Svar på tråden The return of the Lolilla