• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:46:08 följande:
    Det vill jag se. Och jag tänker inte mobba dig. Nyligen köpte jag ett läderarmband med någon form av kedja på på Lindex. På något sätt gillar jag det.
    Jag köpte ett stort blaffigt halsband på rean på Glitter som jag inte fattar varför jag köpte, inte för att det inte är coolt men det är så uppseendeväckande att man bara kan använda det typ en gång om året.
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2010-02-28 22:49:23 följande:
    Jag köpte ett stort blaffigt halsband på rean på Glitter som jag inte fattar varför jag köpte, inte för att det inte är coolt men det är så uppseendeväckande att man bara kan använda det typ en gång om året.
    Har flera halsband som jag inte använder samt ringar. De bara ligger i en stor hög i en låda.
    Cogito, ergo sum
  • Jolly Bob
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:55:17 följande:
    Har flera halsband som jag inte använder samt ringar. De bara ligger i en stor hög i en låda.
    Upp&nervända kors?
    Pffffffffffffffffffffft,
  • SimplyTheBest
    Jolly Bob skrev 2010-02-28 22:56:44 följande:
    Upp&nervända kors?
    Tror det finns ett kors där faktiskt.
    Cogito, ergo sum
  • psychocandy
    Haha, samma här. Har en massa krokar på olika ställen med halsband och krimskrams men det är egentligen bara några få smycken jag använder. Ett guldarmband som jag fick på min 18-årsdag, ett silverarmband med lapis azuli-stenar från Chile som jag fått av min farmor och en lång halskedja med en medaljong. Och så förlovnings- och vigselringen då.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Jag har flera skrin med smycken som jag inte använder *sammlat*
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2010-02-28 22:59:12 följande:
    Haha, samma här. Har en massa krokar på olika ställen med halsband och krimskrams men det är egentligen bara några få smycken jag använder. Ett guldarmband som jag fick på min 18-årsdag, ett silverarmband med lapis azuli-stenar från Chile som jag fått av min farmor och en lång halskedja med en medaljong. Och så förlovnings- och vigselringen då.
    Jag är helt & hållet en "silvertjej". Har ett halsband i guld men jag använder det aldrig.
    Cogito, ergo sum
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 23:00:56 följande:
    Jag är helt & hållet en "silvertjej". Har ett halsband i guld men jag använder det aldrig.
    Jag är nog mer guld egentligen... men har inget emot silver alls.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Apropå goth några bilder på mig i sann Gmolliansk anda från när jag väntade lillan. Bilderna är lite knepiga men jag hade de till Expedition fl.

http://www.familjeliv.se/Hem/honsomhardetlangastoriganicket/galleri.php?cur_album=Gotht%E4vling+V18

psychocandy skrev 2010-02-28 22:59:12 följande:
    Tänkte på dig förut idag hörde nått om nån jordbävning.
  • psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-28 23:04:26 följande:
    Apropå goth några bilder på mig i sann Gmolliansk anda från när jag väntade lillan. Bilderna är lite knepiga men jag hade de till Expedition fl. www.familjeliv.se/Hem/honsomhardetlangastorig... Tänkte på dig förut idag hörde nått om nån jordbävning.
    Jaa, usch hemskt är det. {#lang_emotions_undecided} Men mina släktingar är okej som det verkar. Var lite oroligt först när vi inte fick tag i alla.
Svar på tråden The return of the Lolilla