Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-30 09:30:08 följande:
    Jag har också mina favvisar, vet du........ Hur går det med löpträningen mellan alla sjukdomar. Ska du komma sist i mål eller? Det kommer att bli akward..........I just know it.
    Usch, jag kan inte ens skoja om det
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-30 09:42:18 följande:
    Jag fick iaf höja min dos idag så snart är jag ännu mer piggelin.
    Skönt att höra
    Ja, alltså, jag siktar ju endast på att ta mig runt på varvet, bryr mig inte om tid osv, man får ändå inse att det är 21,1 km på asfalt, jag är otränad och fick barn för 7 mån sen. Men nu kommer jag att missa ytterligare 10 dagars träning, vilket gör att det känns sådääär. Skulle vara vidrigt att behöva bryta, liksom.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-30 09:46:41 följande:
    Vad är det värsta som kan hända?
    Jag tvingas bryta och berätta för alla att jag inte tog mig runt,....

Intressant, med tanke på att det är enda anledningen till att jag ställer upp: Jag behöver utmana mig själv, mentalt, att göra saker som inte är i min trygghetssfär jämt. Jag gör alltid saker jag är bra på, på jobbet och privat, ger mig sällan in i ngt som jag inte vet att jag löser på ett riktigt bra sätt, för jag hatar att misslyckas.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-30 09:52:56 följande:
    Jag tycker att du ska sänka ribban något. Till en nivå som kanske är mer realistisk med tanke på allt som hänt. Sikta på att gå runt och var nöjd med om du springer halva? Ha som målbild att du ska ta dig runt oavsett om du får gå.
    Problemet är att de drar repet vid frihamnen 17,40 och målet stänger 19,00. Annars hade jag gjort precis som du säger. Men Jag kommer att varva med gång, såklart, annars dör jag Mfern skall vara med mig, min klippa, så han kommer göra allt för att det skall funka.
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-30 09:58:22 följande:
    Be karln om hjälp vettja. om han blir hård av förtjusning när du ligger där över hans knä och tar emot i röva då vet du vad han saknar i vardagen.
    Läkarexamen?
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-30 10:04:53 följande:
    *lämnar patrasket*
    Kan trösta dig med att jag fått diarré, som resultat av för många värktabletter och penicillin, men ingen mat...
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-30 10:06:49 följande:
    Ja jag fattar. Men jag tycker ändå att du kan ha som mål att TA DIG RUNT. Inte ta dig runt PÅ TID. Men det kanske inte blir samma när alla skumpaflaskor har gått hem och ingen applåderar målgången? 
    Men läser du ens vad jag skriver, din böldröv?
    Jazza skrev 2010-04-30 09:43:55 följande:
    Skönt att höra Ja, alltså, jag siktar ju endast på att ta mig runt på varvet, bryr mig inte om tid osv,
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-30 10:13:26 följande:
    Men jag kan inte gå i mål efter kl 19, gumman lilla. Men det gör jag inte, jag kommer att ta mig runt före det Jag SKALL bara.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-30 10:19:38 följande:
    kan du inte börja lite tidigare då?
    Haha, jo, det hade jag önskat. Jag startar inte förrän typ 15,40 el liknande..... de som är sämst borde ju få starta först, kan man tycka.
  • Jazza
    Bam skrev 2010-04-30 10:50:39 följande:
    Hej och hå.Tyck synd om mig, jag ska jobba heeela helgen. Går på idag och av 20:15 på söndag.
    Stackars dig, som är frisk och kan jobba... verkligen.
Svar på tråden The return of the Lolilla