Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-03-01 19:15:57 följande:
    Jag som tycker en symaskin står och är så vacker i sitt hörn! Går den att använda med?
    Vet inte... men av namnet att döma låter det ju så.... Vi får ge oss till tåls, tills tanten svarar
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Hercule skrev 2010-03-01 19:18:14 följande:
    Inget än
    Men vafan.. vad SKA du sy, då?
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 19:24:15 följande:
    Fy fan vad jag är arg!!
    Du HAR släkt på kontoret
  • Jazza
    Jazza skrev 2010-03-01 19:31:11 följande:
    Du HAR släkt på kontoret
    OJ; det blev en Fritzelsk felskrivning... SLÄCKT har du gjort
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 19:36:27 följande:
    Jo, jag arg arg pga följande. Ska gå till stationen på jobborten då jag märker att det är mer än lovligt halt. Vi snackar glashalt. Riktigt jävla halt! Kommer till övergångsstället & ser en lastbil i korsningen men det är GOTT om tid över. Nå...jag går lugnt & sakta över då jag bara kabooommmm flyer i skiten. Rejält! Slår röva, knä & ena foten som fan. Ser i ögonvrån hur lastbilhelvetet kommer nämre. Kul satan. Nå...han hinner bromsa & jag hinner upp innan han når fram. Men jag kan väl erkänna att en liten liten lätt chock infann sig sedan efteråt. Sen har jag ett rent helvete att ta mig ner till stationen. Så...jag sitter här nu & vill inte ens känna efter var jag har ont *ajaj* Och är tokförbannad för att det varken var sandat eller saltat NÅGONSTANS på hela vägen ner till stationen!!

Nu blev jag med förbannad... Jävla skit!
  • Jazza

Nä, jag har ett färskt nr av Runners World som ligger på bordet och väntar på mig....
    Ses imorgon

• Jazza

Sparar tidningen till sänggåendet, kände jag... Trist att OS är slut, men gött att True Blood börjar igen på onsdag

• Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-01 20:36:59 följande:
    Den lilla slinkan... Är de bra, tycker du?
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-03-01 20:39:23 följande:
    Har ni någon gammal sparad dagbok? Jag har. Jag läste igår och nu vill jag inte riktigt vara mig själv längre. 
    Berätta vad som stod... fläska gärna på, jag är uttråkad som fan
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-01 20:42:14 följande:
    Inga litterära mästerverk men roliga och lättlästa. Serien står som bra fristående när man jämför med böckerna, där har de hittat på en hel del men även tagit bort en del gosaker.Funderar du att läsa dom så gör det på engelska jag köpte de två första på Svenska men skulle nog själv gjort en bättre översättning.Böckerna är så pass lättlästa och bra att till och med jag streckläser dom fort som fan på utrikiska.Annars så vägrar jag att läsa annat än facklitteratur på Engelska.
    Ah ok.. jag läser en del på engelska, tycker det är najs. Får nog skaffa mig dessa böcker, alltså... Är de många?
Svar på tråden The return of the Lolilla