Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-15 21:24:11 följande:
    Det var ju pinsamt. Slog över nu i pausen på CSI....hjälp säger jag.
    Det är det som är så skönt! En tydlig kontrast till studierna....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-15 21:37:35 följande:
    vad gjör ni...tittar pa tv som vanligt?
    Nu är det dags för mer plugg....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-15 21:59:48 följande:
    anla?
    Nu förstår jag inte vad du menar?
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-15 22:04:13 följande:
    jag är hysteriskt rolig och fragar om det handlar om en analplugg...
    *skrattar artigt*

Men jo, det är analplugg, det är helt enkelt fördjävligt rent ut sagt. Jag orkar inte mer. Plugga, sova.

Ha en fin kväll alla och sov gott!!
  • Ord blind

God morgon!! {#lang_emotions_sunny} Strålande sol i Gbg idag, det ända molnet på himlen här är Jazzas mens....

• Ord blind

Hej alla söta!! Jazzas mens har nu dragit in tunga moln över Gbg så solen lyser med sin frånvaro.

• Ord blind
    M C skrev 2010-03-16 14:34:24 följande:
    Hahha, så säger min morsa med.Betyder det att jag måste byta trosorna som har ett hål i sig? Jobbigt. BH då, är det optional? Viktigare: måste jag tvätta mig? *snuffar* Jag luktar bara lite snusk.
    Lite snusk är naturligt.
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-16 14:42:16 följande:
    Jag fattar inte heller, varför är det konstigt, det där med att donera ägg till brorsans tjej?
    Nej, precis. Det är väl helt naturligt?
  • Ord blind

Slänger in en trådkram till alla som behöver och vill ha!! Såg att vi är några stycken som behöver det idag.

Smiley

• Ord blind
    M C skrev 2010-03-16 14:47:38 följande:
    Ja, man kan tycka det. Jag är naturligt snuskig, borde inte vara något problem för alla andra.
    ja, precis!
Svar på tråden The return of the Lolilla