Inlägg från: Lady Macbeth |Visa alla inlägg
  • Lady Macbeth

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-09-04 20:35:14 följande:
    Handdriven? En sådan där fyrkantig lådsak? *undrar om jag förstår mig på bettan*
    Nä, elektrisk. Före morgonkaffet skulle jag inte ställa mig och veva! 
  • Lady Macbeth
    Sven Justus skrev 2010-09-04 20:36:14 följande:
    Så sant så.

En helt annan kaffefråga:

Var går den ekonomiska smärtgränsen för en cafe latte? För mig är det smått galet att pröjsa en 40-lapp för en  caffe latte.
    Det får kosta 40 men då ska det vara bra! När jag fick betala ungefär den summan för en kopp pulverkaffe på flyget från Gdansk kände jag mig mycket irriterad
  • Lady Macbeth
    Sven Justus skrev 2010-09-04 21:21:09 följande:
    Jag vill egentligen inte blir för personlig men just nu är det oundvlikligt för jag måste få svar på min fråga:

När ni (man som kvinna) suger kuk och vet redan från början att ngt mer sexande än fellatio blir det inte, gör ni det då för att "vara snälla" eller finns det en njutning för er egen del också?
    Njuter och njuter, jag tycker mest att det är roligt!  Det är ett jättebra sätt att starta dagen på!  
  • Lady Macbeth
    Sven Justus skrev 2010-09-04 21:43:41 följande:
    Arbetslös eller ovanligt morgonpigg eller? :)
    Ingetdera, det är mest på helgerna jag ägnar mig åt sådant då jag inte är sambo. 
  • Lady Macbeth
    Sven Justus skrev 2010-09-04 21:46:04 följande:
    Vad har barn med saken att göra? Kanske är jag felskapt, men att sexa på morgonen har aldrig varit min grej.  :)
    Morgonen är ju den bästa tiden! Fast det räknas inte som sex  
  • Lady Macbeth
    Sven Justus skrev 2010-09-04 21:47:51 följande:
    Aha..nu klarnar det för mig. Ja, singellivet ter sig aningen annorlunda och bjuder på mer utsvävningar.. :)
    Jag är inte singel, jag är bara inte sambo. 
  • Lady Macbeth

Hej hej! 
    Jag sunkar på ett hotellrum, surfar och kollar på tv  

• Lady Macbeth

Nu passerar jag Pannkakans hemort! *rädd*

• Lady Macbeth

Hej igen! 
    Skåne har jag lämnat bakom mig nu och befinner mig ... någon annanstans, fråga mig inte var! 

Svar på tråden The return of the Lolilla