Inlägg från: etanol |Visa alla inlägg
  • etanol

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2011-08-27 21:45:34 följande:
    Det där när nån kör upp alvedonen i röven på en? Oskyldig
    Nejje, det är nåt annat det...kanske funkar det med nu när jag tänker efter...hehe...*host*
  • etanol
    M C skrev 2011-08-27 22:04:59 följande:
    Jag vill inte ha alvedon i röven, respektera tråden!
    shit
  • etanol
    M C skrev 2011-08-27 22:05:26 följande:
    11!!!!!11!
    *glömde*
    Svårt att släppa taget?
    *asg*

Finns en särskild fl-terapeut you know....
  • etanol
    Midka skrev 2011-08-28 09:53:33 följande:
    Kommer bli mycket klämma mellan tumme och pekfinger idag.... Vaknade tom m huvuvdvärk. *suck* Har att göra med för mkt stress samt lite för mkt dator....    (Kan ju itne slita mig från er.)..
    Om du har någon där som kan hjälpa dig så be den att trycka på det tredje ögat *varnar lolilla med en blick* som sitter mellan dina ögon, du liksom känner vart det är om du testar och trycker lite, samt strax under skallbenet i nacken. Samma där det känns när man hittar rätt.

Om man trycker samtidigt på dessa punkter, och ja....det ska kännas...helst under en minut, sen släpper sakta...
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-28 14:21:48 följande:
    Det tredje ögat sitter ju inte mellan ögonen. Det sitter mycket längre ner. Dessutom skall det vara på en man.Oskyldig
    *ser dum ut*
    Fan du såg inte min varnande blick alltså? Skärpning nu lo! *ser fantastiskt sträng ut*
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-28 15:19:36 följande:
    *fortsätter att se dum ut* Oskyldig

Här, ta en banan.

• etanol
    Midka skrev 2011-08-28 14:38:31 följande:
    Handen fungerar faktiskt. Har provat hitta punkterna i huvudet själv och det är skönt även om det inte är så lätt att glra det själv...
    Bra, det är magi...hade inte funkat om inte du blivit "laddad" innan...
  • etanol
    knisse skrev 2011-08-28 20:58:16 följande:
    i hong kong da??
    Lonely planet har massor gött läsbart. Ska du resa?
  • etanol
    knisse skrev 2011-08-28 21:05:20 följande:
    nä jag kikar efter som mannen kanske blir erbjuden ett jobb där. eller nagon annan stans.
    Spännande!!! Du följer med va?
  • etanol
    knisse skrev 2011-08-28 21:14:45 följande:
    klart finns det andra alternativ?
    men det är inget som är mer än en vag ide i min mans chefs huvud sa det är inte aktuelt pa riktigt.
    Inte än åtminstone.

Det är bra att du kollar upp så här tidigt. Ju bättre förberedd desto smidigare går övergången... *hejja*
Svar på tråden The return of the Lolilla