• M C

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2010-11-04 15:18:13 följande:
    Måste härmas - hon va favoriten. Monica Dominique va som en uppskruvad duracellkanin och även Jarl Brorssén vart det ju fart på
    Ja, de var ju skitroliga! Jag gillar dessutom Johannes Brost, han hade så ypperligt snuskiga gester!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jeja Sundström har jag sett uppträda på mitt dagis när jag var liten. Inte liiiiite Lassie på det va?
    Hennes dåvarande sambo Stefan Demert var fd make till min fröken Lisa Demert. Så jag fick se dem Live som 5åring.
    Coolt va?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jobbar ni idag? Har valt fel branch tydligen...
    Gubben är ledig idag. Ikväll ska han se ut såhär:

Ja, naturligtvis Sven. Mascara på muchen som han redan har, tröja och solhatt handlar han nu. Byxorna är tajta som fan och tyvärr jeans, men det blev bäst så. Snygg va? Vi ska trycka suntrip och texten i eftermiddag.
    *fniss*

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 10:30:24 följande:
    Är på uselt humör Har redan snäst av en kollega. Bra början på dagen.
    *kramar om*
  • M C
    lokisse skrev 2010-11-05 17:24:48 följande:

största mopsen

minsta mopsen!
    Men guuuuu så söta!Hjärta
  • M C
    Jazza skrev 2010-11-05 17:56:04 följande:
    Oh, Mfern kom hem idag Jag fick ett glas skumpa, ett varmt bad och 3o min bara för mig själv Nu hämtar han finpizza som vi skall trycka sen Sweeeeeeeet!
    Du är kär i honom va?Drömmer
    {#emotions_dlg.flower}
  • M C
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-06 08:33:11 följande:
    Man skulle ju önska att det är andra aktiviteter som gjorde att sängen brakade ihop och kommer att vara benlös tills jag har fixat det. Tyvärr är det inte så  
    Men hallå, du kan alltid säga att det var fantastiskt. Ge utrymme för tvivel/förhoppningar!
  • M C
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-06 09:16:07 följande:
    Typ, "jag har haft en fantastisk natt, tyvärr brakade sängen ihop" 
    Ja, eller
    "Guuuuu en sån natt! Å sängen brakade mitt i alltihop!" *löjligt fniss*
  • M C
    Zimlis skrev 2010-11-06 09:20:29 följande:
    Gomorron

Nu kaffe Kaffe
    Finns det något annat sätt? Utan kaffe - ingen syn. Ögonen öppnar sig inte självmant vettu.
  • M C
    Zimlis skrev 2010-11-06 09:44:33 följande:
    Sambo har magiska ögon för han får upp dem UTAN kaffe
    VA???
    Vad är tricket? Inga barn som sparkar på honom och drar honom i örat hela natten? Ingen make som är ute och dräller till 3(!) och sen knappt kan prata när man vill veta om han hade kul? Inget barn som kräktes det sista han gjorde pga för mycket socker?
    HUR GÖR DJUR HAN?
Svar på tråden The return of the Lolilla