• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-09 13:09:26 följande:
    www.marockobazar.com/images/lampor/glas/LG103...

nagot at det hallet?
    Fin! Kan fungera om den är liten och i andra färger.
    lokisse skrev 2010-11-09 13:12:12 följande:
    indiska.com/system/search/product.asp?id=3958...
    mc om du köper tre av denhär och lägger in en lampkabel?
    Den var mycket bättre, men det blir knepigt att få dit sladden. Måste gå till Indiska och glo lite närmare tror jag. De har rätt färger iallafall. Och upphängningen ska vara IKEAs hursomhelst, det är bara skärmen som jag måste tänka till lite på.
    Midka skrev 2010-11-09 13:12:07 följande:

Wow! Jag är nästan ett tekniskt geni... Så här menar jag MC.
    Ja, den där var snygg! Men den fanns inte på KBs hemsida längre. Kanske på outleten de har här i stan?

Tack, vilka bra tips! Gullungar!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-09 13:15:43 följande:
    MC

www.belysningsdesign.se/dallas-pendel-lila

www.belysningsdesign.se/oland-fonsterlampa-vi...

Annars ger lampor i fattigmanssilver fint, glittrigt skem

www.alvashus.se/

www.meandmyhome.se/se/art/lampa-i-fattigmanss...
    Den första blev jag först lite sugen på, men den ger bara ljus neråt. Måste nog gå till en butik som har den och titta lite noggrannare.
    Resten är jättefina och glittriga!

Det är så många lampor och så lite tid. Känner mig som en lampslampa.Drömmer
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-09 13:19:32 följande:
    Sjukt fula tapeter det finns till dockskåp alltså

Kolla bara!

www.skalaminimal.se/
    Hahahha, dockskåp får inte ha snygga tapeter, de måste ha 20tal vet du väl?

Panduro hobby har scrapbookpapper man kan använda som tapeter. Mycket snyggare!
  • M C
    Midka skrev 2010-11-09 13:23:59 följande:
    Den här hittade jag på en vanlig lampaffär. Då (för ca ett år sen) fanns den i rosa och blått. Jag rekommenderar verkligen att gå till en välsorterad lampaffär då de brukar ha det mesta.

Kosta Boda lampan hittar jag ingen stans just nu. Har kollat på både Kosta och Cervera...  
    Ja, jag har varit in i nån sådär men dag inte vet vad jag ska titta efter så blir jag blind.

Löjligt va? Jag måste ha ett par "glasögon" på mig för att se juvelerna.
  • M C

Lokissen - du fullständigt sprutar ideer! Tack!
    Har lagat mat åt de otacksamma snorhyvlarna.

Jag tror att killen i hår-tråden lider av syndromet "jag tror det är sexigt men jag är galen".
    Som de här:
    pic05135.jpgpic22348.jpg

• M C

Har tillbringat en lååång stund med att banka in lite vett i den religiösa pöbeln och skulle bara titta in här.

Bara snusk. BARA snusk.

Me like! Dikten till tvåans mus speciellt.

• M C
    Blygdläppen skrev 2010-11-09 16:07:22 följande:
    Kan inte du skriva en novell om oss ALLA? Sen kan vi skicka in den till Frida
    Jag har precis avslutat min sejour med Nora Roberts, har massor med trånande brinnande länder och längtande ögon som tar varandra hett och hårt mot köksbänken i bakhuvudet.
    Under flämt och stön som knappt orkar lämna deras blodfyllda läppar, samt hårda envisa händer som söker sig mot bröstvårtor hårda av lust. Och manlighet som hittar i sömnen till våta grottor.
    *drömmer mig bort*

Viktigt: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m55496817.html Ja, varför är ni elaka mot TS?
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-09 16:16:26 följande:
    Fan vad töntig du är nu. Men jag gjorde det ändå, för att jag är medgörlig.
    Jamen, HERREGUD! Såååååå många val, ååååå vad ska jag välja?Drömmer
    Tack!
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-09 16:09:43 följande:
    Mikkis: -Vilken nörd du är som kan sitta och garva så där åt dårarna. Du är galen.....*suckar och himlar med ögonen*
    Har aldrig hört det förut. *visslar oskyldigt*
Svar på tråden The return of the Lolilla