• Bam

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-26 19:15:40 följande:
    Hur mycket har ni saknat mig? Berätta!
    Så mycket att ord räcker inte till!
    Sometimes when i´m alone i google myself.
  • Bam
    M C skrev 2010-03-26 19:39:36 följande:
    Åhååå, gulligt!Så älskad ville jag vara som barn.Om ni är så djävla uttråkade ska jag berätta en historia om de där jävla kanindjävlarna. Farsan är... speciell? Lite bokstavs-varning på syrran, farbror och tydligen ett kusinbarn. (även en av mina snorhyvlar, men det har jag berättat) Men han är inte värre än att det går att avskriva som "saknar empati".Hursomhelst, i hans huvud har vi en nära och trevlig relation.Så nära och trevlig att han ger mig/oss böcker, mjukisdjur och annat som har samma budskap: alla har en förälder som ställer upp och är underbar när alla andra sviker.*suck*Fast de där jävla kanindjälvarna *gör tecknen för de orden* är supergulliga klarar jag bara inte av dem. Som den där förbannade boken "klarbärskalaset" som han läste in på band. Varför? Kunde han inte läst in en intressant bok? Eller en rolig?Eller största frågan av alla: varför inte bara tillbringa varannan helg med oss som avtalet var? Och som han sa att han ville?Bitter? Jag? Som har en (halv)syrra som är bortskämd beyond reason och levt i fattigdom själv? Nääää....Kan vi inte starta en arg antiamningstråd eller nåt?
    *kramar om*
  • Bam
    SimplyTheBest skrev 2010-03-26 19:43:30 följande:
    Naaaaaaaaaaw...Bamilööööööve *tokkramar*
    *myyyyyser*
  • Bam
    Mariohn skrev 2010-03-26 19:49:18 följande:
    har ni saknat mig då?
    Ja, vart fan har du hållt hus? *hytter med näven*
  • Bam
    Mariohn skrev 2010-03-26 19:53:57 följande:
    Jag har legat på idiotsjukhus. Först hade jag så ont så att jag inte kunde gå eller andas och bara spydde när jag försökte dricka vatten. Men jag blev hemskickad från akuten två gånger eftersom "ääh det är nog bara lite förstoppning", sedan ringdes ambulans mitt i natten n'r jag krampade så att jag skrek rakt ut. De vägrade ta med mig. "Ambulanser är för folk med hjärtinfarkter, inte för lite magknip". I fredags lades jag in med stora stenar i gallarna som hade skurit ner genom gallgångarna och inflammerat hela bukspottskörteln.  Ingen mat och ingen dryck på en vecka.  Kontentan av det hela:Jag får inte dricka öl fast det är fredan. Hata!
    Ännu ett bevis för att vår sjukvård suger!

Skönt att du mår bättre iaf.
  • Bam
    Mariohn skrev 2010-03-26 20:00:54 följande:
    Mesen har skrikit 2DAA DAAA DAA" Varför kräks bam?  Allt annat var bra
    Den jävla kräksjukan. {#lang_emotions_yell}
  • Bam
    Mariohn skrev 2010-03-26 20:01:51 följande:
    Hahahahahahahaha mitt skrattanfall vet inga gränser. Jag rodnar å hennes vägnar..hhahahahahahaha
    Ja, pinsamt är väl bara förnamnet.
  • Bam
    Mariohn skrev 2010-03-26 20:10:58 följande:
    Men för fan Mår du bra nu då? 
    Ja, nu mår jag prima. Men det har varit ett helvete. Mest för ungarna. Lillen blev sjuk först. Sen blev store sjuk akut. (med akut menar jag att jag och lillen hamnade mitt i skottlinjen {#lang_emotions_throwup}) Sen min tur. Och igår var det mannens tur. Men nu är det bra. Vi har tillochmed varit ute i det fina vädret idag. {#lang_emotions_sunny}

Dom som säger att det är semester att vara hemma med sjuka barn vill jag skjuta! {#lang_emotions_yell}
  • Bam
    Mariohn skrev 2010-03-26 20:23:21 följande:
    Haha låter som ett "rent" helvete  Min lilla har aphög feber och snuvar!
    Allt annat än rent.

Stackars liten.
Svar på tråden The return of the Lolilla