Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Midka skrev 2011-09-12 18:30:12 följande:
    *skrattar*
    Mitt barn sprang just halvt hysteriskt in på muggen.... Han tittar på TV så han har hållit sig in i det längsta.  
    mina hoppar fran bordet till soffan.. eller den stora gjör det den lilla sitter som en budda mit pa bordet och vill hoppa men kan inte!

jag känner att min aktoritet är död.
  • knisse
    Midka skrev 2011-09-12 18:36:43 följande:
    *asg*

Köp en råttviler som kan hålla auktoriteten åt dig.....
    Eller så tänker du att du just nu bor i en gymnastikhall och att det därför är helt ok att barnen gör som de gör. Lilla Budda kommer lära sig mycket av att se på den stora.

eller genom att sla ut de fa tänder hon har mot bordskanten.
    na ja jag brukar tänka pa det där irlänska ordspraket om att ha kraft att ta det man inte kan ändra med jämnmod...
  • knisse
    Midka skrev 2011-09-12 18:49:31 följande:
    Det är jacken efter min sons tänder för4 år sen.... Vi skojade och jag killade honom varpå han duckar och drar tänderna rakt i bordet....  

fy vad läskigt!

nu har dom lagt ner hoppandet och dansar pa bordet med varsin mick till en liten hemsk cd spelare med singalong funktion (dom ylar allt dom har)
  • knisse
    Midka skrev 2011-09-12 18:59:46 följande:
    Blivande Idol-deltagare. 
    mer blivande mistlurar
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-23 23:51:38 följande:
    Färgblind? Jag ser ju inte ens plupparna.
    röd grön vit svaghet.
  • knisse

inte jag heller och om jag hade gjort det skulle jag inte kommaihag det enda!

• knisse

alla pluppar är bruna. nu väger jag 90 kg

• knisse
    Midka skrev 2011-09-27 21:03:05 följande:
    :-O  Bruna...?
    de e bajs pluppar förstar du
  • knisse
    Midka skrev 2011-09-27 21:05:18 följande:
    Igår kom det en snygg pojke (man.... han var över 20 iaf) hem till mig och vill sälja oljemålade tavlor. Tror ni jag tog in han och erbjöd mina tjänster så att det blev en hejdlös, oförglömlig natt av njutning? Nej!  
    Idiot mig. Vad jag missade.... *surar och muttrar över min alltför pryda sida* 
    mähä! du skulle ha kuttrat att du minsan ville se dom stora mästervärken och att du söker en bild att hänga över sängen
Svar på tråden The return of the Lolilla