Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Hahaha...jag ser ut som ett ras idag! Har inte ens orkat ta av mig min scarf, och den passar inte alls till mina kläder

Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Nu är jag hemma!

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-05-06 18:41:24 följande:
    *ångest*Nu ska jag viktväktar-väga mig. Blääää!
    Lycka till!
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-05-06 22:20:30 följande:
    Nu har jag precis tillbringat ca 2 timmar med att tillverka ett jättestort hjärta i ståltråd. Sen har jag klätt hjärtat med murgröna och bundit fast 18 rosa rosor. Jag är helt slut. 
    Sååååå fint. Får vi se bild?
  • SimplyTheBest

Säger oxå god natt, det är dax för sängen.

• SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-05-07 12:52:46 följande:
    Astrid har slagit ut en tand alternativt slagit upp den. Jättehemsk dag med blod, läkare och tandläkare.  Stackars lilla barn.
    Åh, stackars Astrid
  • SimplyTheBest

Idag känner jag mig som en heffaklump

På måndag börjar jag på diet igen...har inte gått upp det jag gick ner men jag känner mig svullen. Sen ser jag ut lite som ett ras. Nåja...en dålig vecka helt enkelt

• SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-05-07 13:03:10 följande:
    Det har varit så hemskt alltihopa. Men jag hoppas att den är utslagen och inte upptryckt. För om den har åkt upp kan den skada de underliggande tandanlagen.
    Jag slog upp mina framtänder när jag var lite.
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-05-07 13:09:20 följande:
    Jag gissar på att du överdriver. Gjorde du? Hur gick det med det sedan?
    Najnaj, överderiver inte. Känner mig som ett ras men jag ids inte bry mig idag

Jo, har fått berättat för mig att det bidde tandröntgen där det visade sig att de var döda & skulle komma fam av sig själv. När de kom igen (vet inte hur lång tid det gick emellan) så drogs de ut. Sedan hade jag en "tannaglugg" fram tills de nya tänderna kom. Ena framtanden har fått en liten "nagg" i sig samt har ett vitt märke. Sen har jag ett ärr på underläppen samt precis under läppen. Knappt synliga ärr...krävs att man går nära för att se dem
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-05-07 13:14:57 följande:
    Vi försökte tandröntga henne idag men det är nästan omöjligt med en 1,5 åring. Ska försöka i nästa vecka igen.Usch, det låter läskigt. Jag är rädd för blod och tänder och sådant.
    Har dålig koll på hur gammal jag var, 2-3 skulle jag tro. Vet bara att jag har foto från lekis (6 år) & fortfarande har jag en glugg då.
Svar på tråden The return of the Lolilla