• M C

The return of the Lolilla

ALM skrev 2011-08-01 00:57:17 följande:
    Klok du {#emotions_dlg.flower} men jag tänker som så, som den gamla tant/damen jag är. Ungdomarna som frågar om råd i kr skulle kunna var mina barn,jag vill bara hjälpa till. Meeen de vet ju alltid i slutänden mer än en annan.Förvånad
    Plus att de tror att man är Töntig.

De skulle sett mig på bardisken på mallis....Drömmer
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*frustar lite över lollis badäventyr*

Haft en kul kväll ser jag?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Störnicket - vad är Castle? Heter det bara så?

• M C

Serveras lumumba här?
    *håller fram glaset*

• M C
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-08-02 10:19:52 följande:
    En serie jag tror att du kan gilla. handlar om en författare som samarbetar med polisen huvudrollen spelas av kaptenen i Firefly och det är så sött. Snabba repliker rätt så fåniga skämt men charmigt som fan.
    Jag googlade lite och fick lite gullughet till livs.

Vi får väl se...
  • M C
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-08-02 22:58:49 följande:
    Ok alla låter bli sibyllatråden!!!!
    Har du bäddat lite dåligt?
  • M C
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-08-03 07:14:50 följande:
    Sibyllatråden har i perioder inneburit att jag fått massor med förfrågningar i  inboxen. Folk tar tråden seriöst.
    HAhahaahah!
    *får ett seriöst skratt-kramp-anfall*
  • M C

Jaså, Bam är insläppt igen? På riktigt eller genom bedragning?

• M C
    Ökänd skrev 2011-08-09 18:45:53 följande:
    Är det verkligen korrekt svenska? "bedragning"?

Som svar på frågan:  have no idea, inte insatt  
    Ja, det är ju jag som skriver det - en svensk medelålders muppa. Då är det svenska.

Tyst
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-08-09 18:47:18 följande:
    Med tanke på hur många gånger hennes olika nick på sistone blivit svarta så tror jag inte att hon är insläppt såsom välkommen som medlem men det är bara vad jag gissar.
    Hm, det låter som hennes MO.

Iallafall har jag sett 1,5 säsonger av Castle nu, ME LÖV. Jag älskar de rappa och roliga replikerna, han är ju görsnygg underbar!
    Har du sett Psych? Lite samma.
Svar på tråden The return of the Lolilla