Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-06-22 20:26:09 följande:
    Saknar er alla. Bara så ni vet.
    Om det inte passar - fuck off.
    du är oxa saknad!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

nu ska ni vara snälla mot bam hon är en kaka!

2 kallar mig därimot för bajsanka vilket jag tycker är att ta i . därför ska ni nu kalla henne pottfisk
    /anolf

• lokisse

gahhhhhhhhhhhhhh jkag blir galen mannen har släpat hem en arbetskolegas farbror som är trädgardsbyggare och dom har gatt runt i det som ska bli en trädgard i över tva timmar nu och jag vet redan att det inte är varan man, han tycks bara vara exakt sa slö och slampig som en kompis farbror kan vara. och jag HATAR att vänta pa hantvärkare som kommer försent eller inte har fattat vad dom har att gjöra och plötsligt behöver andra redskap eller annat matrial eller gjör nagot helt annat än vad man hade gjort upp om.

• lokisse
    Jazza skrev 2010-06-22 20:56:43 följande:
    Han kanske inte alls är sån?

HAHAHAHA
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
    näääää inte alls.
    vi hade sanna som bygde varan trappa...
    en liten anekdot för att visa hur korkade dom var:

tva byggkillar som kom för att mala underredet till trappan lyckades med den sluga grejen att mala in sig i källarn. dom tog bort trapsteg för trapsteg och stod plötsligt med ett nymalat underrede utan trappsteg i källarn och skrek -chefen chefen (dom hade glömt mit namn) hur kommer vi upp igen??

ja ni tänkte jag i mit stilla sinne ni kan gott sitta där tills färgen har torkat och ni kan bygga i hop tarppan igen men som tur var har vi en utgang till det som ska bli en trädgard fran källarn...

men hur korkad far man bli??
  • lokisse
    M C skrev 2010-06-23 01:28:47 följande:
    Ska vi skriva in henne nu direkt? www.darkside.se och sen direktlänk hit eller?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    hon kommer ju att börja tillaga skiten och bjuda sina vänner!
  • lokisse
    M C skrev 2010-06-23 01:28:47 följande:
    Ska vi skriva in henne nu direkt? www.darkside.se och sen direktlänk hit eller?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    har du koll pa dom som tror att värden är ihalig??
  • lokisse

har ni övergivit mig här aldeles ensamen??GråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråter

• lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-06-23 23:18:33 följande:
    *kramar*
    hej min sötanka! hur mar du?
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-06-23 23:33:56 följande:
    Hallon kexet!Kyss
    Sisådär hur är det med dig då?
    man lever.