• M C

The return of the Lolilla

Midka skrev 2011-09-03 13:29:12 följande:
    Hahaha! Simba är stängd....
    Fast lite trist samtidigt.
    Synd att tråden om multihandikappade togs bort, där fanns en guldgruva av korkskallar att snurra upp. TS främst men många fler visade sina begåvningar. Hade skitkul!

Fö vill jag bara säga att jag har en tråd som är jobbig och nu har första trollet dykt upp. FAN vad jag hatar folk som alltid ska ha uppmärksamhet! Ja, det är en naturlig sak att vilja få lite uppmärksamhet men måste man ljuga så mycket att det blir osannolikt? Mycket tröttsamt.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2011-09-03 20:09:43 följande:
    Var är alla?
    Jag är här och begråter hur idiotiska släktingar jag har.

Frågor på det?
    Eller vill du hellre skåla?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2011-09-03 22:26:29 följande:
    Skål

Varför idioter?
    För att hon som är värst är min egen sabla morsa och jag skulle kunna sälja fanskapet på blocket. Men vem skulle köpa? En seriöst störd masochist?
  • M C

Efter nån dag med kära mor kommer du ändra dig atörnicket

• M C

Appropå det så har vi ett livs levande "lust och färgring stor" på G - lärare möter ung man...
    Jag funderade på det och kunde inte säga nåt negativt.
    Som 25åring hade jag ju älskare (plur.) på 19 eller så.
    Nån var riktigt bra. Energiska.
    Meeen jämngammal är ändå bäst!

• M C
    2timearound skrev 2011-09-09 19:32:03 följande:
    Nu har hon gett sig fan....:D

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m60969483.html 
    Intresseklubben noterar med stora intresseflaggan. Tror jag bestämt kanske.
  • M C
    Midka skrev 2011-09-10 13:08:27 följande:
    Se där jag! Det är därför mobilkameran är uppfunnen, så att andra kan visa dem dagen efter.....
    *urk*
  • M C

Hello bäjbs, howjadoin?

• M C

Om din plan är att vara zombie här på FL så dömer jag ut den direkt. Du kommer sticka ut lika mycket som solbrillor på sommaren.
    Jag måste bara visa min minst lyckade tråd på länge.
    www.familjeliv.se/Forum-26-175/m61583565.html
    Vad ger ni för den?
    *fniss*

• M C

En mer lyckad tråd är den med snyggona, och just nu på TVn går GI Joe Cobra nåt och i den figurerar Channing Tatum. Han är SNYGG;

*dreggel*
    Ni skulle se han dansa. Prova Step up om ni kan ful-ladda.

Svar på tråden The return of the Lolilla