Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Pix Ladin skrev 2010-03-18 13:30:24 följande:
    Är du sjukskriven nu?
    Jepp och från och med den 28:e så har jag havandeskapspenning. Hur är det med dig och de sdina och allt?
    lokisse skrev 2010-03-18 13:38:05 följande:
    satt just och snatrade med pojken som tog min oskuld en gang för länge sedan pa fb. det var lite skoj. lite nostaligi i vadragen.jag kanske borde starta en trad och frag om jag varit otrogen...
    ja varför vara vänn med ett gammalt knull om inte därför?!?
    lokisse skrev 2010-03-18 13:43:44 följande:
    jag skulle ha sa fa vänner om jag uteslöt alla jag knullat med...
    Pix Ladin skrev 2010-03-18 13:45:09 följande:
    Allt är bra. Eller ganska. Mår fortfarande rätt illa.HSHDLSN  Var tvungen att googla på havandeskapspenning bara för det men det låter ju jättebra. Om vi får en bebis kanske den ska heta Eira. Det du.
    Underbart! Jepp Eira är ett av världens finaste namn så det gör ni i såfall helt rätt i

ja du nu vet ju vi att Bubblert är en grabb och det ställer till det på namnfronten. Vi har en hel hög med flicknamn som vi tycker är så vackra men just pojknamn är det svårare med. Vi har en del vi tycker om men inget klockret tilltalsnamn.

Elric, Frode, Julian, Julius, Konstantin, Gabriel, Isidor, Artur, Vidar men av dessa så är det bara Elric som vi båda haft som tilltalsnamnsfavorit fast nu är vi osäker igen.

Pix Ladin skrev 2010-03-18 13:48:40 följande:
    Det är väldigt svårt med namn. Problemet med Eira är att jag associerar till en tant som alltid pissade på sig.
    Hahaha! ja det blir lätt så med namn att man förknippar det med någon speciell bärare av det
    lokisse skrev 2010-03-18 13:54:11 följande:
    det finns inga snygga pojk namn därför kommer stackarn om det blir en grabb fa heta tammo.
    Tammo det låter finskt vart har ni fått det ifrån?
    Pix Ladin skrev 2010-03-18 13:54:51 följande:
    Håller med. Flicknamn är lättare.Ta inte Gabriel. Pojkstackarn kommer att bli uberfjollig. Elric är fint.
    Ja visst är Elric fint? Tror nog att det namnet står kvar som favorit
    Pix Ladin skrev 2010-03-18 13:59:20 följande:
    Förlåt. Jag trodde du skämtade.Shit, Fredo är coolt. Det låter som en gangster. Maino och Chado var också rätt häftiga namn.
    *fnissar skadeglatt och sensationslystet*
    Ord blind skrev 2010-03-18 14:01:20 följande:
    Jag har ett pojknamn men inget flicknamn, och vi såg ingen snopp på Rul.... Här är det förresten jag som helt själv bestämmer namn. Lyx tror jag bestämt!
    Världen mår bäst om männen får bestämma så lite som möjligt!
Svar på tråden The return of the Lolilla