Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-04 12:27:02 följande:
Jepp.
Midka skrev 2011-02-04 11:59:15 följande:
Jag har börjat min bana för ca två år sen. Guuu vad kul det är att gotta ner sig en helg med ett nytt lego Harry Potter mm.... Vill prova Zelda men när det kommer till mig blir jag för snål och tycker att..... jag borde använda min tid bättre eller något...

Jag är lite tråkig...
Lego? Spelar du barn lego spel?
Zelda är ju en underbar klassiker har inte spelat zelda sedan 8 bitars nintendot men känner du för att köpa ett spel så är inte 400kr mycket för ett intresse/hobby.Jag är en mångfacetterad gråsten.

Det är till Wii. Lego Indiana Jones, Lego Harry Potter, Lego Starwars och Lego Batman.
Vi har kommit överens om att spela Batman nu i helgen för vi har inte tagit alla skatter och skruvar.
Lilleman klagade på att jag inte spelar lika mycket som förr... men det är för att jag tycker vi har gjort det så jag vill ha ett nytt isf men det kostar ca 750 för ett nytt och då vill jag vara säker på att det passar både mig och lillemna.
Zelda lockar..... men jag kommer bli hänvisad till att spela efter lilleman somnat annars kommer han bli avis. Är det för små barn att titta på eller är det för blodigt?