Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-07-02 16:21:22 följande:
    Jahaja, rönnbären är sura även på kontinenten?
    jag behöver mer rasp och minder brylkräm...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    M C skrev 2010-07-02 16:25:20 följande:
    Hehe, ja det kan jag sympatisera med. Finns gott om det i serien.
    Men han är ju inte helt fel heller...
    jo han är helt fel jag har sett för manga skönlingar i mina dagar tycker att dom är läskiga
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-07-05 10:51:16 följande:
    Alltså, det är inte konstigt att jag inte vill knapra mina allergi mediciner...är så trött så jag nästan sluddrar. Helt sanslöst.
    fast dom borde kunna ge dig nagot annat som passar dig bätre. jag har ocksa problem med alergimedeciner pa en del blir jag sjukt agresiv andra somnar jag av och yterligare andra blir jag deprisiv av men nu har jag faktiskt fatt tag i en som funkar (inte nu da när jag är pa smällen)
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-07-05 10:55:37 följande:
    Vilken tar du?

Jag har Zyrlex. Känns som jag testat de flesta
    bra fraga... har ingen koll pa vad den heter just i ögonblicket men jag fick prova säckert 9 olika innan jag hittade en som funkade. min läkare var riktigt talmodig
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-07-05 11:06:00 följande:
    Märker inget på humöret, bara tröttheten. Har testat Kestine, Clarityn & en hel uppsjö till som jag inte minns namnet på. En del hade inte blivit receptfria när jag testade dem. Vet att jag gnäller

Har ju en viss överkänslighet mot mediciner & Zurlex tål jag i övrigt samt de tar udden av allergibesvären. I år är det hemskt - mycket pollen
    jag har reseptpliktig skit som jag inte kommer ihag vad den heter. en bra läkare kan oftast hjälpa till att hitta rätt medel och dos för att det ska bli sa bra som möjliigt.

jag sparkade som typ12 aring av ett revben pa min mamma pa clarityn (innan dom kommigt fram till att det kan gjöra agresiv)
  • lokisse

nu har jag tröttnat pa sommar och skitvarmt! jag vägrar att vara med längre.

nu far det fan lov att bli kalt!!

• lokisse
    M C skrev 2010-07-05 17:40:08 följande:
    Hur kan man tröttna efter 3-4 dagar? Skärpning!
    Jag har inte ens fått vara med om värmen än!
    tre fyra dagar vad snattrar du för goja? det har varigt nästan 40 grader varmt i över tva veckor nu!!!
    *morrar och visar tänderna*
  • lokisse
    M C skrev 2010-07-05 17:50:58 följande:
    Jaha.
    Förlåt. Här är det varmt ute och jag ligger i sängen inne.
    i förgar natt kl 0100 hade vi 36 grader varmt!
  • lokisse
    M C skrev 2010-07-05 18:04:28 följande:
    Jaha, det är den tropiska värmen gubben dillade om. Här var det 25 grader när vi somnade. Det tyckte vi var mycket. Du får väl komma hit!
    det gar inte jag far inte flyga! och sitta 20 timmar i bil vägrar jag + 4 till er där upp
  • lokisse

bam jag försöker behalla min frukost och sa slänger du in nagon som kunde vara andre rieu junior...

vad är det för slämmiga pojkslynglar du drar runt med igentligen

Svar på tråden The return of the Lolilla