Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-05-03 09:02:59 följande:
    Hahaha, ja typ! Men vet du att häckutfyllnad är vanliga än lökarna där!
    Jag är inte förvånad, även om jag tycker att rumpor är bäst naturliga. Den ser bara konstigt ut när man kan ställa en drink på svanskotan liksom. 
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-05-03 12:56:57 följande:
    ..än så länge har vi bara sett bevis på "eller ej", men jag lovar att tänka om ifall dagen kommer då Nicket faktiskt har rätt
    *älskar jazzan*
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2010-05-03 16:16:54 följande:
    Najs. En polare har just varit här med en säck kläder, synd att jag inte har en fungerande kamera då hade jag plågat er i tråden med mina "nya" kläder. Inget var i denim dock.
    *väntar*
  • 2timearound
    Ord blind skrev 2010-05-03 17:41:58 följande:
    Det låter trolligt, men om det inte är det så har de ju kraftiga kommunications problem. Jag förstår inte var i problemet med att han runkar ligger? Antingen så frågar man om man får vara med i sexakten eller om man tycker det känns jobbigt så ber man honom helt sonika att antingen gå någon annanstans för att runka eller vänta tills han är ensam någon annan dag.
     Ne, håller med. Jag fattar inte heller problemet med att han runkar, det är ju hans säng också. Hon kan väl dra då lika gärna? Gå och sätta sig framför datorn eller nåt. Men det kanske är hårt att tycka så?
  • 2timearound
    Pix Ladin skrev 2010-05-03 17:52:12 följande:
    Det är inte helt ovanligt att människor är dumma i huvudet.
    Hello sweetness! Long time no hear. Bor du i ett jävla ruckel eller?
  • 2timearound
    Pix Ladin skrev 2010-05-03 17:58:04 följande:
    Ja.  För att vara ärlig. Hur mås det i 50-miljoners-herrgården-utan-några-fel-i-Stockholm då?
    *fnissar* You got me all wrong.......
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 18:21:20 följande:
    Det måste verkligen vara så! Jag har tidigare oxå länkat den tråden till Tvåan
    Nej du, ignorant hillbilly. JAG har länkat den till dig. Då erkände du rodnandes att du också följde den. Skillnaden vara att du gjorde det med snigelspår och jag gjorde det med förfäran.
    Pix Ladin skrev 2010-05-03 18:02:04 följande:
    Nej då. Alla andra hus känns sådana i nuläget. Vad fan såg jag i det här huset? FATTADE JAG INTE ATT JAG SKULLE FÅ SLITA SOM EN IDIOT!?
    Kan vi inte få se kort på kåken?
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-05-03 18:48:21 följande:
    Hej lovelys! Jag har nyss bråkat med min son om FB. Han påstår att "alla" hans kompisar har konto, och därför är jag morsan från helvetet om jag inte tillåter honom att ha ett. Input?
    Har du en son gammal nog att ha fb? *traumatized*
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-05-03 18:51:09 följande:
    Nä, han fyller 11 i sommar. Och vad jag vet så finns det en åldersgräns? Och jag är faktiskt yngre än dig!
    Maj gadd. Started early, did you redneck?
Svar på tråden The return of the Lolilla