Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

det är fruktat trakigt med sport har ni inte fattat det ennu??

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-02-26 22:51:19 följande:
    Jag har fattat
    det är för att du är slug!
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-02-26 23:01:54 följande:
    Läs den här tråden innan den har rensats ur och svara ärligt på om det är härskarteknik jag håller på med! www.familjeliv.se/Forum-5-98/m51025932.html
    jag vet inte alls vad som skulle kunna kallas härskar tecknik i det.. men jag är i  och för sig inte särskilt insatt
  • lokisse

nu är det dax för mit kvälls bad. natt mina damer!!

• lokisse

ankor är alvarliga saker!
    om man inte tar hand om Anka kan det ga illa i livet.

• lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-27 19:28:50 följande:
    Ska äta nu, puss så länge snorgurkor!
    urk.. en eller annan liten snor smula kan man tänka sig men snorgurkor later som nagot som är en halvmeter langt och grönt man vill inte hitta det i sin näsa
  • lokisse

morron mina damer hur lever livet denna mondagsmorgon?

• lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-01 10:40:26 följande:
    Haha jasså den kuken Han har inte ringt men sms:at en del.Jag förstår inte vad det är som folk måste planera typ ett år i förväg för bröllop.. Räcker väl att man bokat festlokal, präst/domare, catering och sånt, det andra kan väl inte kräva många månaders planering?
    har du missat att man maste typ fixa 2890ß8645 detaljer som tex sma rosa presenter som kan ligga pa talrikarna sa att folk kommer ihag att dom var pa bröllop.
    eller hyra in specialdreserade duvor som kan blasa sapbubblor och titta ut  sma barn som kan kasta rosenblad i kattaloger och tusen andra grejor
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-01 10:47:27 följande:
    Hahaha vilket trams Varför ska man ge presenter åt gästerna som redan får svindyr mat och gratis sprit och underhållning hela kvällen
    för att dom inte ska glöma att det var det bästa bröllop dom varit pa far dom en tval med namn och datum och en bild av det lyckligt lehende brudparet.
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-01 10:54:38 följande:
    Ahaaa, ja jag hade ju glömt bort att orsaken till att man har ett bröllop inte är för att fira sin kärlek och "union" - utan för att imponera på vänner och släktingar!
    hur kunde du??
Svar på tråden The return of the Lolilla