Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-11-11 12:39:08 följande:
    "dajmare"

HAHAHAHAHAHA
    funderar hon någonsin på att byta nick så röstar jag på  Dajmarn
    2timearound skrev 2010-11-11 12:41:03 följande:
    Oj måste nu torka av stolen från snigelslemm annars blir master arg, jag får inte njuta utan hans tillåtelse.
    *gömmer colaflaskan och stänger  ner sidan med pungar*
    Kommer han nu så ser han ju hur svullen dina fladdrisar är.
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:42:39 följande:
    nu börjar det kännas kyligt i livmodern. Ska kanske packa ut min B&J snart och äta den. 
    bästa gömstället mellan bajskorvarna mot tjejmagen
    2timearound skrev 2010-11-11 12:46:35 följande:
    Du är så äcklig. *full av beundran*

Ingen är lika äcklig som du. Vilken bedrift. Skål
    Hjärta
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:50:58 följande:
    Jag är van vid att mina föräldrar är störda. Min pappa ringde för någon vecka sedan och skulle säga hejdå för att han och mamma skulle sticka till tjeckien och käka middag en kväll. Då sade han "kom inte och hälsa på för vi ska ha djurdräkter och smiska varandra med köksredskap". 
    Hahahahaa!
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:54:07 följande:
    Han är inte klok. När min farfar dog plötsligt och tragiskt i hjärtinfakrt 64 år gammal ställde han sig utanför garderoben för att hjälpa farmor att plocka fram kläder som farfar skulle ha på begravningen. Rödgråten och förtvivlad klämde han ur sig "mamma kommer det att trilla gummistavar och rövpluggar eller annat privat över mig nu när jag öppnar garderoben?"
    tror jag förstår vem du brås på.
    Sven Justus skrev 2010-11-11 15:37:56 följande:
    Bring'em on! Jag blev inspirerade av de kärleksfulla omdömena som fällts om mig. Förresten, vilka fler omdömen fanns det om mig, utöver de som nämndes här tidigare? :)
    *Bengt-Göran 47 år 110 kilo muskler i vila, jobbar på brorsans bilverkstad, comb over är en frisyr.
    *Bengan 17år blev kvar efter en flashbackraid , när du insåg att du gillar mer eller mindre mogna  men helt klart begagnade kvinnor.
    Låssas ha fru och barn för att bli tagen på allvar och komma nära inpå.
    * Snäll undergiven man fångad i fel kropp men har ännu inte vågat ta steget fullt ut och ställa sig i kö för op.
    * Magdalena 34år 4 barnsmor från Höör som vill vara med i lolillagruppen men inte litar på sin egen fyndighet men vet att de snuskiga karltogiga kukhäxorna inta kan motstå stock.

Några av ämnena i trådarna om dig.

Jo jag förstår er. Jag har varit ganska frånvarande nu ett tag ev några anledningar men så kollade jag in på fisbok i natt på väg till sängen och blev uppe en timme till på grund av lolillagate, IGEN!

Jazza skrev 2010-11-11 16:26:51 följande:
    Jag saknar dig, när du inte är här Men är glad att ha dig på FB, iaf!
    Och jag saknar dig och även de andra dräggen men det är sant fisbok är bra att ha.
Svar på tråden The return of the Lolilla