Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-04 12:28:57 följande:
    Hej då sötis
    Mariohn skrev 2010-11-04 12:28:13 följande:
    Nu är jag EXTREMT frestad att lägga upp en nakenbild på mig själv och skriva "tycker ni att mitt födelsemärke ser farligt ut?" och liksom TVINGA folk att leta sig igenom alla skrymslen och vrår. 
    Jag kommer inte att lyfta på volangerna.
    Det behövs inte! Badringen är uppblåst. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-04 12:34:23 följande:
    jag far likssom lust att skriva-
    hejsan therese, lessen men den kommer att trilla av
    Sådärja. Nu spolade jag julmust över hela skärmen och välte ner cd-stället. På riktigt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-04 12:59:46 följande:
    Jag vågade inte kolla ordentligt, exakt vad är det som trillar av?
    Bullen. 

">

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-04 13:10:40 följande:
    Nu har jag ätit lunch, men jag har fortfarande den där oformliga massan på hornhinnan.
    Jag föreställer mig att den tutar om hon krystar hårt. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-04 13:15:46 följande:
    Jag vill veta hur hennes liv ser ut. Vad gör hon på dagarna? Har hon sambo? Varför rakar hon sig?
    Inboxa henne. Jag förstår att du är sugen. Det ser mjukt och gosigt ut. Och du gillar ju alla sorter bara de är rena Hjärta
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-04 13:19:59 följande:
    *asg* Har han SAGT det?!
    JA!!! (fast jag misstänker att han utgick från att vi begrep att de bör sitta på rätt person också. Men det förtar liksom skämtet en aning så skit i det)
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-04 13:46:04 följande:
    Du har nog rätt Han föreställde sig nog nån riktig fining och sen att hon var ren också. Har svårt att tro att han vill stoppa in den i therese, även om hon är ren faktiskt.........
    Ja. Nu ska vi inte skena iväg i fantasin och föreställa oss en massa saker som att någon har skrivit ut bilderna, vikt ihop dem, gömt dem i sin hemliga reservplånbok och tänker smygrunka till dem på toaletten varje gång frugan har ont i huvudet. Det gör man bara inte. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-04 13:49:33 följande:
    Har du drömt nåt mer om oss Mara?
    Inte ett dugg   Jag vet. Jag är en besvikelse
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-04 14:08:42 följande:
    Min fru finns på här på forumet har jag för mig, men jag har inte en susning vilket nick hon har.

Och jag smygrunkar enbart till helkroppsbilder, inte gynekologiska bilder som tar 5-10 sekunder att förstå vad de föreställer.
    Vad menar du? Varför heter hon inte "Freddansälskade" eller "mammatillville"? Är hon OTROGEN?
Svar på tråden The return of the Lolilla