Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-05-05 23:02:32 följande:
    Fy fan vad jag hatar när texten blir grå. Och nästan ännu mer hatar jag att jag inte lyckats lista ut hur det funkar och hur man fixar bort det.
    Det är när di "kommer in" i citatet. Om du är nogrann med musen efter citatet och inte hamnar för nära så brukar det aldrig bli så. När man citerat någon, men tagit bort det, blir texten också grå. *knowitall*
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound

Godnatt!

• 2timearound
    Ökänd skrev 2010-05-05 23:11:53 följande:
    Det har jag märkt, men det måste finnas nåt lur för att fixa tillbaka det. *klurar*
    Ja, att gå ur tråden och gå in igen. Clean slate liksom.
  • 2timearound
    mumbuulu skrev 2010-05-06 08:33:32 följande:
    Förlåt
    För att du är retarded? Det är ju ändå dina föräldrars fel, inte ditt.
  • 2timearound
    mumbuulu skrev 2010-05-06 08:40:16 följande:
    Exakt! Inget ansvar. Precis som ett visst forum jag känner till
    Pix Ladin skrev 2010-05-06 08:41:10 följande:
    Min ögon
    Är oooohh så vackra? Eller bara rödsprängda? Eller skyr du solen som the nightcrawler? ELLER VAD?!
  • 2timearound

Hell no. Det har jag en söt polska som gör. Jag har en hemorojd sotor som en jordgubbe, så jag har JÄVLIGT ONT {#lang_emotions_yell}. Det har jag haft i en vecka nu. Nog om mig.

Hur fan står det till med dig? Du sa ju att du blivit friskskriven när du kom hem förra gången också. Är du säker på att de har koll och att allt är borta nu?
  • 2timearound

Men är du säker den här gången? Du verkade rätt säker förra gången också. *orolig*

Man skulle ju kunna tro det, att de kan göra nåt alltså, men det verkar bara vara att medicinera och vänta några veckor ({#lang_emotions_yell}). Sen se vad som händer.
    Orkar du komma i maj? Jag börjar grina om du inte kommer. (no pressure, no pressure at all)
  • 2timearound

Men fy! Är det allergi tror du? Eller en ögoninfektion? Om det är ögoninfektion är det ingen idé att ringa VC, de gör ingenting om du inte har haft det ett tag och det inte går över. Jag vet, för vi har det en del här. Men det finns en salva på Apoteket som ibland, inte alltid, men ibland hjälper förvånansvärt fort.

• 2timearound
    Pix Ladin skrev 2010-05-06 08:55:11 följande:
    Varför kan jag inte citera!? Jävla helvetes skit.
    Du måste börja vara här lite mer. Hänger inte med din gamla galosch.
Svar på tråden The return of the Lolilla