Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-05-14 22:14:11 följande:
    Vad fjantiga ni är. Konstigt att ingen annan vill vara här. *doh*
    Men du vill, i alla fall....
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-14 22:13:31 följande:
    Det ilar illavarslande i min ena framtand. Jag kanske tog i för mycket med blekningen?
    Oj, åh... Har hört att det kan hända om man gör det hemma. Jag vill gärna göra det, innan bröllopet, vet att min tandläkare säljer såna kit, som man gör själv, men....
    Har du gjort det förut?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-14 22:21:09 följande:
    Nej, och dessa ska vara skonsammare än när man gjuter en skena och har gel i. Dessa är inte lika starka och ger heller inte lika stor effekt (såklart). Men jag har jävligt känsliga tandhalsar och skulle kanske inte ha gjort fyra dagar på raken. *ångrar mig*
    Aj, som fan... Vad är normalt att man gör, annars? En gång, eller två, eller vad?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-14 22:22:34 följande:
    Jag tycker du är dum om du inte ser Defiance. Du har väl plockat upp att jag är ett lättsinnigt stycke som inte gillar alltför stort allvar? Och ÄNDÅ kunde jag se hela filmen och tyckte den var kanon!
    Jag ska se den. Den lät bara så jäkla djup och jobbig, så jag kunde inte se den igår, för jag pallade inte... Var sugen på skräck. Men jag lovar att se den
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-14 22:24:15 följande:
    Här är han som ung.......... www.imdb.com/media/rm3369572608/nm1711829 ..........konstigt han ser ut som någon annan jag gillar.  *cougar*
    Hahahaha, en hårig du gillar, ja...
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-14 22:25:47 följande:
    Med hårig hoppas jag du menar hans karaktär i filmen.
    Ja, för han är för ung för att det ens skall finnas tillstymmelse till fjun på ett enda ställe
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-14 22:23:09 följande:
    Nej, jag tror det är helt normalt. Hon sa att jag skulle göra 4-5 ggr sen skulle jag se resultat.
    Vilket märke kör du?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-14 22:33:04 följande:
    Dunno.
    Nähä, har du köpt det hos tandläkaren?
Svar på tråden The return of the Lolilla