Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

gah nu är jag iriterad.
    vi brukar ha träff pa tisdagar med mopsarna och jag fick ett mail i gar med inbjudan.
    svarade ja vi kommer gärna.
    alla andra svarade nej dom har redan nagot för sig och jag fragar da pa ett vänligt sätt om jag och mops ska komma enda eller om vi vill skuta pa det en vecka. far ett jätte otrevligt svar att nu behöver vi inte komma heller hon tittar väll inte i sin inbox en gang i halvtimmen heller...
    det fans ingen utsatt tid utan stod förmidagen och det tar tio min att aka dit  och att hon inte kommer att fixa fler träffar den närmsta tiden...

har jag gjort fel som fragade eller tar hon ut att ingen annan kunde (fick som sagt mailet igar vid 6 tiden pa kvällen) pa mig

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

tyck synd om mig nu da!!!

osensibla pack!

• lokisse
    BamBam skrev 2010-07-27 11:18:29 följande:
    *tycker synd om*
    du är snäll du!!
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-07-27 15:16:19 följande:
    *Styrkekramar*

Idag var jag jävligt nära på att nita en person. Satan så jag ältat episoden!
    Kommer ut från BVC efter att ha varit där på hälsokoll med lillen karln går före och sätter honom i bilen och jag kommer efter hållandes lillan i handen.
    Framför mig ser jag några som vänder sig om och pratar riktning karln och tittar på mig, när vi kommit nära ser jag ett bekant ansikte som ler stort tittar på min mage och frågar om jag är gravid igen!?

Det var så jävla nära var inte alls på humör och hon var så uppriktig i sin undran det glosögda skogstrollet.Skrikandes
    jag hade nitat rakt av tror jag i alla fall om jag var pa ett sa strallande humör som i dag.
    som dom senaste veckorna faktiskt när jag tänker efter...
  • lokisse
    Bild klicken, um Fenster zu schliessen

nej jag försöker inte se villig ut
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-27 17:54:25 följande:
    Jag hann inte till doktorn idag, för min yngsta dotter bestämde sig för att kasta sig baklänges på golvet och bonga i bakhuvudet. De vill alltid kika på barn under 1 som slår i där, så det var att snällt åka till akuten. Tur att det är ett litet sjukhus, med begränsade specialiteter, för vi behövde inte vänta alls länge

Klänningen måste sys IN- det ni!
    greta är altsa förstor!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-27 17:57:44 följande:
    Jazza är för liten, heter det
    pytte jazza
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-27 21:24:47 följande:
    Hoppas Panci vunnit massa cash idag
    Nu skall vi se Snabba Cash och jag skall lägga mig tidigt. Sov gott
    nattis sötis
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

i dag är jag helt trasig.
    sa satans alergisk far ingen luft näsan har runnigt hela nattten och luftrören halls bara öpna med astmamedecin.

tyck synd om mig

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
Svar på tråden The return of the Lolilla