Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

Jävla jordbävning.

• psychocandy

åh, vi har fått tag i min faster äntligen, hon är okej{#lang_emotions_heart}

• psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-27 13:39:08 följande:
    Utan att vara insatt låter det som en bra sak!
    Tack. Det har varit jordbävning i Chile och jag har många anhöriga där, men nu har det börjat gå att få fram meddelanden. Min faster var "försvunnen" men nu fick jag veta att hon är okej.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 13:58:53 följande:
    Vad skönt!
    Hercule skrev 2010-02-27 13:52:23 följande:
    Då förstår jag vilken lättnad! 
    {#lang_emotions_heart} Har varit helt rädd hela dagen så nu känner jag mig konstigt utmattad även fast det verkar ha gått bra.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 14:05:11 följande:
    Fullständigt naturlig reaktion. Nu ska jag spela på travet. Vill vinna miljonerna!!
    Åh, gör det så kan jag hjälpa dig sätta sprätt på dem. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-27 14:11:24 följande:
    Blä! Som ni kanske har märkt på Facebook är jag inte precis bäst i världen på att hantera att andra har det jobbigt. Typ, vad ska jag säga? Jag har ju inget att komma med och tänk om jag säger något som gör det ännu värre ... Nu har en jobbig sak hänt en verkligavärldenkompis, hur fan bär man sig åt? 
    Jag tänker mycket på sånt. En vän till mig förlorade sitt barn i åttonde månaden och jag visste inte vad jag skulle säga... men jag ringde helt enkelt upp och frågade hur det var, och ställde frågor om bebisen, hur hon hade sett ut och så vidare, samtidigt som jag sa att hon bara behövde säga till så byter vi samtalsämne. Men hon reagerade inte alls så som jag var rädd för utan tyckte tvärtom att det var jätteskönt att få berätta om det, hon sa att andra behandlade henne som en pestsmittad och var så rädda för att trampa henne på tårna att hon kände sig helt övergiven istället. Nu menar jag inte att man ska buffla på hur som helst, men jag tror att det är viktigt att visa att man verkligen är beredd att lyssna på vad någon går igenom...
  • psychocandy

Det är en jättekonstig dag idag.

Och slaskigt är det.

• psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-27 16:24:47 följande:
    Konstig bra eller konstig dåligt?
    Konstigt dåligt. Tänker på mina släktingar därnere som är ledsna och alla som är skadade och har förlorat någon. Det är märkligt bara, hur man kan känna att man plötsligt har sitt hjärta någon annanstans... eller till hälften i alla fall. Underlig känsla. *flummar* Och så var min pappa så olik sig idag när han var rädd, när vi inte visste något. Jag tror jag har issues med att se mina föräldrar som maktlösa. Det spelar liksom ingen roll hur vuxen jag känner mig annars, men i situationer där mina föräldrar är rädda så känner jag mig typ 5 år gammal. Knäppt, jag vet.
  • psychocandy

Förlåt stackars Hercule, ska inte sätta dig i positionen att prata om en massa känslor. {#lang_emotions_dreamer}

Vad ska du göra ikväll?

• psychocandy
    AtroCious skrev 2010-02-27 16:33:17 följande:
    Jag ska äta pizza ikväll. Och dricka iskall cola.
    Min man försökte fresta mig med just detta. {#lang_emotions_undecided} Hur ska jag nånsin kunna sluta vara korvformad?
Svar på tråden The return of the Lolilla