Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-03-17 16:01:06 följande:
    *dryper av, mot kudden med dagsblaskan i högsta hugg*
    För övrigt tycker jag att du ser piffig ut i dina solbriller, rosa läppstift och blonda peruk.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-17 16:07:05 följande:
    I helgen hade hjärncellerna hos min granne minskat med hälften -ergo: One down, one to go
    Ojdå! Vad hände?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-17 16:08:28 följande:
    Mmm, låter bra det. Mer blåst, gärna nån grad varmt så går det fort.
    Sol eller regn, just nu är det mulet.... Helt värdelöst för snöminskning....
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-17 16:08:52 följande:
    *blbprlrpblprlbpblprlb*
    Vissa bara skryter....
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-17 16:13:25 följande:
    Äh, de är gränslösa freaks, helt enkelt (Don´t get me started) Vi har varit goda vänner, alltid, men de har liksom inget hyfs för fem öre... Vi bjöd in dem ngra gger på drinkar, vilket slutade med att hon krälade hem på tandköttet vid tio, efter att ha däckat i soffan och honom fick vi slänga ut 5 på morgonen..... Ok om det händer nån gång, men VARJe gång... Dessutom kom de över oinbjudna och bara klev in genom dörren, samt knackade på, på vår baksida, när vi låg i soffan...Jag hade en fajt i somras där jag sa att de måste hålla sina ungar borta från vår trädgård, de är välkomna om de bjuds in, eller ringer före, men inte nåt jävla rännande.... Slutade med attt hon liiipade ögonen ur sig, men jag gav mig inte. Varit bra sen dess, vilket uppenbarligen enbart berott på att det varit snö.... I helgen rände ungarna här, igen, och försökte öppna vår ytterdörr, som turligt nog var låst... SUCK
    {#lang_emotions_yell} Jag hade blivit galen!!!
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-17 16:16:24 följande:
    15 grader varmt och sol.
    *lalalalalaal*
  • Ord blind

För övrigt säger jag bara:

GOOGLE FÖR FAN GOOGLE!! Hur jävla svårt kan det vara?

• Ord blind
    M C skrev 2010-03-17 16:38:39 följande:
    Tydligen skitsvårt.Ska vi starta en lektions-tråd? *fnissar elakt*
    Jag måste bara säga att det är första gången i världshistorien tror jag på FL som någon har varit glad för en googlelänk! Jag fick ingen spydig kommentar tillbaka!! Helt otroligt!! Fick till och med ett tack och en smily! Tydligen en person med hjärna som var lite trött idag bara.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-17 16:56:48 följande:
    Inget biter på dem....Nu skall jag lägga mig ner lite, har så jävla ont i magen...
    Usch!
Svar på tråden The return of the Lolilla