Inlägg från: Zimlis |Visa alla inlägg
  • Zimlis

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-18 14:50:59 följande:
    Det är då du ska passa på att skriva arga lappar till eventuella framtida grannar!
    Jaa - det är ändå ingen som kommer se vad det står
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Zimlis
    Mariohnym skrev 2010-11-18 15:06:20 följande:
    Man ska akta sig mycket noga för sådant. Efter att i 1 års tid ha lyssnat till min jävla granne ovanför som gediget borrade och hamrade och HOPPADE varje jävla söndagsmorgon fick jag nog. Jag skrev en riktigt glödhet lapp innehållandes "Detta är ett hyreshus ingen jävla hoppborg/det är inte mitt fel om dina föräldrar råkar vara syskon/ samt en utförlig lista över olika verkstäder man kan hyra om man ämnar bygga en förbannad schweiserost, och dumpade den i grannens brevinkast. Artigt nog hade jag skrivit under med mitt namn och meddelade vederbörande om att han var ytterst välkommen att komma ner och förklara sig om han nu var så dum att han inbillade sig att det fanns en rimlig ursäkt till uppförandet.

Det gjorde han ca 30 sekunder senare.

"Hej! Jag håller faktiskt med! Det är ett jävla liv och jag är trött på det. Kan jag lägga lappen hos XXX där det egentligen väsnas?"  
    Hahahahahaha - jag är inte så orolig över att jag kommer skriva arga lappar till grannarna här - bor i hus nu och slipper allt vad jobbiga grannar heter
  • Zimlis

Jag är lite besviken över "Livskris"-tråden.. trodde den skulle utvecklas häftigare.. jaja det kanske blir mer fart när/om TS kommer in

• Zimlis
    Mariohnym skrev 2010-11-18 17:03:42 följande:
    Vilken vilken?? *tindrar med kronan* 
    2timer länkade innan, men jag länkar igen

Livskris
  • Zimlis
    2timearound skrev 2010-11-18 17:16:52 följande:
    Jag puffade igång jfsebastian lite, men det var mest för att få stöd, jag visste ju att han skulle tycka som jag (=bäst).
    Klockrent
  • Zimlis
    Mariohnym skrev 2010-11-18 17:27:21 följande:
    JAg tycker att livskristråden är patetisk och mest befolkas av folk som innerst inne vet att de borde ta bättre hand om sina män och därför pissar lava när någon planterar i huvudet på dem att män faktiskt kan tröttna... 
    Jag tycker ditt inlägg va helt suveränt
  • Zimlis

Morning

• Zimlis
    2timearound skrev 2010-11-19 08:46:17 följande:
    Morning what up, doglover? 
    Vet inte - känner mej sådär ur gängorna bara *suckar*
  • Zimlis

Hur är det med 2timern då??

• Zimlis
    2timearound skrev 2010-11-19 09:15:43 följande:
    Trist historia och då är det ju ändå fredag. Så idag får jag dricka vin. *längtar*

Jag ska träna nu på morgonen, och sen ska jag åka till en dockhus-butik. Deras öppettider är ons-fre 12-17. Sånna öppettider vill jag ha i min butik också.
    Precis det är ju fredag - måste hitta på lite så jag känner mej piggare och gladare.

Dockhus-butik låter ju kul

Vad har du för öppetider i din butik??
Svar på tråden The return of the Lolilla