Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-19 00:06:30 följande:
    Goder afton gott folk händer det något roligt i era liv eller här på fl? Jag har haft en toppendag idag. Karln har fått jobb, solen har strålat och vi blev bjudna på grillade burgare hos brorsan
    Åh, vad roligt att höra! Om gubben, speciellt!

Igår somnade jag när jag läste för E, före 20. Mfern hämtade mig 21,30 (då kunde man ju varit död, liksom....) och jag satt förvirrad på soffan i fem min och försökte kolla på hockeyn, men misslyckades. Gick upp och la mig och vaknade halv sju när han kom upp med S, för att han skulle till jobbet Prima natt!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Jag har fått lite färg idag Fantastiskt väder! Imorgon skall jag och tjejerna till mina föräldrar, de skall passas medan jag åker till stan och hämtar nummerlappar och shoppar present

• Jazza
    Lee78 skrev 2010-05-19 20:25:45 följande:
    Vad är dett här för en tråd????? Kan ngn berätta kortfattat syftet? (fattar inte) ;)
    Det är egentligen ingen tråd, mer en orgie, kan man säga.
  • Jazza
    Pix Maniac skrev 2010-05-19 20:28:32 följande:
    Ja, en slags knulltråd.
    Hej, knullo! Hur går det med allt?
  • Jazza
    Lee78 skrev 2010-05-19 20:30:37 följande:
    Finns det nåt slags "mandomsprov" fast för tjejer för att va med?? ;) Jag gör allt....inte för att jag så gärna vill va med bara för att det är kul liksom....:P
    Det vanliga, offra en oskuld en ojämn söndag i en jämn vecka.
  • Jazza
    Pix Maniac skrev 2010-05-19 20:39:02 följande:
    När man äter blåbär blir bajset svart är mitt svar på det.Hur går det själv?
    Går bra... Låter spännande med blåbären, har aldrig märkt det, men jag bajsar, å andra sidan, på toa, oftast i alla fall...
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-20 18:48:03 följande:
    Magnecyl koffein? *bjuder ur det omfattande pillerskåpet*
    *tar för mig och makar ner röva*
    DIG hade jag tänkt ringa ikväll, var har du varit?

Jag har hämtat ut våra nummerlappar i göteborg idag.... Det var sån stämning och så himla mkt folk (redan) i sportiga kläder överallt... Nu vill jag kräkas av nervositet, jag tror- på fullt allvar- att jag aldrig varit såhär rädd i hela mitt liv, inte för att föda barn, högskoleprov, uppkörning, första ligget, första ligget i tvåan, inför bröllopet osv.... HJÄLP MIG!
  • Jazza

Inte det, nä.... Era rövar! *borrar ner mig i soffan och loggar ut*

• Jazza
    Bam skrev 2010-05-20 19:48:46 följande:
    Åh gumman. Detta fixar du galant! Du har fött 2 barn, allt annat e peanuts!
    Då fick jag, åtminstone, ligga still Tack för pepp. Nu har Mfern gett sig ut på en kort runda, jag skall passa på att se Gossip girl, moahhaha.
  • Jazza
    Vik hädan skrev 2010-05-20 21:59:57 följande:
    Gud, jag är så nervös inför nästa helg... Inte för er då, utan ni vet han jag ska vara hos resten av helgen. Senast vi sågs var jag ju så jävla patetisk så jag grät inför honom, undrar om han alls ser mig på samma sätt längre
    Nej, han ser dig som en person som är mogen nog att våga visa sig sårbar. Vem vill ha den andra sorten?
Svar på tråden The return of the Lolilla