Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-02-27 16:33:47 följande:
    *kramar om* Har nog inte heller rätt ord till dig idag. Samt att mitt sms inte var det bästa att skicka just idag. Sorry
    Haha åh just ja, förlåt, jag glömde helt bort att svara på det mitt i allt. Det var ju skitkul. Jag skrattade.
  • psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-27 16:36:35 följande:
    Jamen jag bryr ju min även om jag är dålig på att uttrycka det! Det låter skitjobbigt, jag tror att det är en liknande känslan som jag hade när jag var mycket yngre (när vi väntade på leva/dö-besked om pappa). Att inte kunna göra något och vara liksom lite utanför sig själv. Eller så är det inte alls så eller helt annorlunda men lika jävla jobbigt.
    Det vet jag att du gör! {#lang_emotions_heart} Jo, men det är väl just den här maktlösheten som är jobbig och kanske också det när man inser att ingen annan heller, inte ens de starkaste man vet, kan göra något.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 16:39:28 följande:
    Knappast viktigt att svara på det. Kändes bara som att det blev helt fel när jag nu äste ditt inlägg...men om jag fick dig att skratta så var det ju bra
    Kan dock tala om att jag inte har fladdriga blygdläppar. {#lang_emotions_yell}
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2010-02-27 16:35:44 följande:
    Korvformad is the shit.
    Jag kanske borde ha gått med på att byta efternamn till "Korvsson" som mannen ville när vi gifte oss. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy

Vad ska du äta för pizza Atro?

• psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 16:47:58 följande:
    *ligger dubbel av skratt i soffan*
    Jag tänkte på allvar skicka en burk med något som såg ut som könshår inuti till Jazza, förresten. Men sen insåg jag att jag var för lat för att genomföra det. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    nickefiki skrev 2010-02-27 17:10:40 följande:
    Jag har tråkigt.
    Samma samma.
  • psychocandy

Ska skriva lite i min töntiga lektråd.

• psychocandy
    nickefiki skrev 2010-02-27 17:21:08 följande:
    Ja, det brukar roa mig att få smörj av folk i denna tråden, men nu verkar det gå civiliserat till.
    Jag har missat varför vi inte ska gilla dig. Förklaring, tack!
  • psychocandy
    nickefiki skrev 2010-02-27 17:24:24 följande:
    Nej nej, jag är väldigt trevlig.
    Då så, vad skönt, orkar inte med mer drama.
Svar på tråden The return of the Lolilla