Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2011-09-29 14:22:41 följande:
    Fick det igår, därav illamåendet. Var vaken till arla morgonsstund då jag spydde som ett as, sen somna jag. Är helt slut, planererar att sova mer sen.
    det tycker jag later som en utsökt ide!

jag tycker du är satans tapper du.
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-29 14:29:31 följande:
    Man får kämpa på, det är ju enda alternativet. Typ.
    Nåja, nu är jag nästan halvvägs i alla fall.  
    har du en kalender där du kan kryssa av dagar?
    och det finns massor med folk som bara lägger sig och tycker att allt är orätvist för mycke mindre än du!
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-29 15:20:50 följande:
    Jorå, jag kryssar för så det står härliga till. Det jävliga är ju att ju närmare sista behandlingen man kommer desto "sjukare" (biverkningar) blir man ju hela tiden, verkar det som. Första behandlingen kändes ju knappt av, löjligt.
    ja det är ju sa det funkar man bryter ner imunförsvaret för att komma at dom där elaka cellerna och det betyder ju att varje gang blir värre pga mindre aktivt motstand fran din kropp.

jag har klipt gräset. det är fan inte roligt jag tror att jag blir krängt av att inte typ grannen kommer och gör det.
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-29 15:33:57 följande:
    Du borde starta en tråd och få lite medhåll. Kanske ringa och anmäla honom nånstans? Har du provat att flörta in dig? Det kan hjälpa enligt vad jag har läst i de senaste trådarna här på FL.
    jag funderar pa att bajsa i hans brevlada bara det vanloiga straffet för grannar om dom gör fel!
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-29 15:59:51 följande:
    Är det inte lättare att ta med dig bajs och lägga i lådan? Tänk om han kommer på dig annars när du sitter där med morgontidning och kaffe och dinglar med benen på hans brevlåda?
    han ska ju veta vem det kommer ifran jag är ju ingern feg anonym bajjare heller
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-29 16:28:03 följande:
    Du kan sätta en liten skylt med tandpetare i bajshögen?
    *praktisk*
    du är allt bra slug du!
    men jag skulle ju behöva en bajsbehallare eller typ skita i en pase... det käns ju överkurs likssom
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-29 17:42:54 följande:
    Du kan väl ta en sån där fin blommig tårttallrik? 

Känner att det börjar spåra ur...   
    ja en tartalrik har jag ju faktiskt staende pa borde just
    *hukar pa bordet*
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-29 18:13:12 följande:
    Nu gick det för långt... Kräks 
    ja det var inge bra. det var en rejäl lösbaj som flöt ut över kanterna när jag försökte bära bort den... jag tror att en skal blir bättre
  • knisse
    Naoko skrev 2011-09-29 20:17:31 följande:
    Ursa för er era bajsromantiker!
    en blommig karott!
Svar på tråden The return of the Lolilla