Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-05-20 19:04:34 följande:
    *tar för mig och makar ner röva*DIG hade jag tänkt ringa ikväll, var har du varit? Jag har hämtat ut våra nummerlappar i göteborg idag.... Det var sån stämning och så himla mkt folk (redan) i sportiga kläder överallt... Nu vill jag kräkas av nervositet, jag tror- på fullt allvar- att jag aldrig varit såhär rädd i hela mitt liv, inte för att föda barn, högskoleprov, uppkörning, första ligget, första ligget i tvåan, inför bröllopet osv.... HJÄLP MIG!
    Jaha. Så viktigt kan det ju inte ha varit eftersom du de facto INTE ringde och dessutom inte svarade när jag ringde. {#lang_emotions_dreamer} Big tv-night?
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-05-20 21:59:57 följande:
    Gud, jag är så nervös inför nästa helg... Inte för er då, utan ni vet han jag ska vara hos resten av helgen. Senast vi sågs var jag ju så jävla patetisk så jag grät inför honom, undrar om han alls ser mig på samma sätt längre
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-05-20 22:27:04 följande:
    Tvåan;: Tack för ett peppande och stöttade samtal
    Jag tyckte mest vi snackade skit och fnissade men det var bra att det kändes stöttande. Det var min avsikt.

Btw, du har inte min tillåtelse att kalla mig tvåan.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-05-20 22:30:06 följande:
    Haha, nej, din tillåtelse känner jag verkligen att jag behöver, TVÅÅÅÅÅAN
    Men tänk vad jobbigt det blir när du kommer hit i tron att jag har köpt vin till dig och jag inte har det? Du kommer att sitta helt torr medan vi andra partyar. {#lang_emotions_cheers}
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-05-20 22:32:50 följande:
    Hah, du tror inte att jag litar på Tomme, eller? Jo, det gör jag, han har ett gott hjärta, den mannen.
    Hell yes! He´ll do anyting for lapdances! Jag sätter upp dig på.........2? 3?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-05-20 22:35:35 följande:
    Efter vad han lovat mig på sms, så kan vi säga 5 redan nu.... Jag kan inte avslöja något, men det involverar en viss kostym.
    Ja, den är snajsig. Synd bara att jag gav den till myrorna för typ 8 år sen.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-05-20 22:36:44 följande:
    Ja, den är snajsig. Synd bara att jag gav den till myrorna för typ 8 år sen.
    Då hade T dessutom gått upp lite, bara liiite i vikt så dicken låg tryckt mot tyget som en kungskobra. *minns*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-05-20 22:37:30 följande:
    och gissa vilken gubbe som förföljde dig och köpte tillbaks den?
    Nej, nej det törs han inte! Han är smart killen, han vill knulla igen.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-05-20 22:39:04 följande:
    Hahahaha
    Visst längtar du ännu mer nu?
  • 2timearound

Var fan är det där lilla mumintrollet?

Svar på tråden The return of the Lolilla