Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-12 21:54:15 följande:
    Den har säkert suttit i en hög med en bakfull mans äckliga bajskorv och ätit sig mätt.
    Jazza skrev 2010-08-12 21:52:04 följande:
    Jag känner faktiskt en tjej som bajsade ner sig i gynstolen.... Dirre-style.
    Det tror jag. Jag blir alltid akut bajsnödig i stolen så samtidigt som man ska slappna av så är jag rädd för att slappna av för mycket
    precis vad är det för stil igentligen kan dom inte korka igen där först sa man slipper sitta och knipa rumpa
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-08-12 21:59:19 följande:
    Finns inte så mycket glass kvar heller
    Jag kom till affären strax innan stängning och hade glömt min jävla plånbok hemma Mynten jag hade i fickan räckte bara till ett paket cigaretter och en Brie.
    kaffe och en lungmacka är en klasisk frukost
  • lokisse

jag har just tittat pa en liten film fran treffen där 2 säger fraga mig om soffan fraga mig om soffan ...

• lokisse
    Vik hädan skrev 2010-08-12 22:17:19 följande:
    lägg upp filmen på fb tack
    jag vet inte hur det funkar...
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-08-12 22:24:44 följande:
    man går till Wall:en, i en grupp t.ex. där finns små ikoner, där kan man välja att ladda upp en film, och sen funkar det precis som med bilder.
    jo men jag hittar inte filmen pa datorn och sant jag maste leta och finna först
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-08-12 22:35:02 följande:
    Vill ni att jag ska gå och lägga mig nu?
    nej!
  • lokisse

nu later du som min sjukgymnast...

• lokisse
    2timearound skrev 2010-08-12 22:56:54 följande:
    Nej, det ska farbror doktorn göra sen. Däremot den där konstiga häng-klittan hon har som hon brukar våldta folk i analen med......den kanske "snipp snipp"?
    om hon inte fiser dr i ansiktet
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-12 22:57:57 följande:
    Det gör jag väl för fan inte! Om du visste hur många långa timmar jag hållit den här tråden under armarna när det fan bara har varit jag, Panki och Knisse här! *morrar*
    precis!!!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-12 23:03:13 följande:
    var ännu gladare om du inte ätit bajs *mumlar* 
    jag har missat historien...
Svar på tråden The return of the Lolilla