Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-08-13 21:04:45 följande:
    Jag har tråkigt.
    jag med...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

">

• lokisse

">

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-08-15 00:10:16 följande:
    Sov gott
    hotlips vad har hänt? käns dom övre läpparna inte rätt längre?
  • lokisse

god morgon mina sma sötisar föresten!
    hur har natten varit?

jag känner mig lätt mörbultad i hela kroppen det finns likssom ingas bekvämma möjligheter att ligga kvar nu...

• lokisse
    Ökänd skrev 2010-08-15 10:21:01 följande:
    Är detta verkligen ett problem?
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m53983293.html

Jag har inte haft mens på 6 år, så varför skulle jag ha en hink.
    klart som fan att du ska ha hink det kan ju komma nagon som inte fixar att slänga sin binda nagon annan stans än i en hink pa dass...

sen maste du ga dit och titta efter varje besök om du har fatt nagon skörd sa det blir minst lika pinsamt för den stackarn som slängt den... annars lär den ju ligga där och stinka tills du behagar fa tillbaka din mens
  • lokisse
    Lady Ackles skrev 2010-08-15 10:36:08 följande:
    petar pa och kollar om det rör sig...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-15 10:38:25 följande:
    Jag behöver råd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HJÄLPHJÄLPHJÄLP 
    I Ame to serve
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-15 10:41:50 följande:
    STOPPA MIG SNÄLLA SNÄLLA! *bedjar*
    vad har hänt tala nu om för tant knisse
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-15 10:44:25 följande:
    Stoppa mig från att åka in och handla en klänning för alldeles för mycket pengar........*gråter*
    hur myce är aldeles förmycke och hur mycke förtjänar du att fa en ny klänning?
Svar på tråden The return of the Lolilla