• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • M C
    Jazza skrev 2010-08-28 13:37:32 följande:
    Mycket skönt!

Alltså... ni som gift er, eller varit på massa bröllop: Vem går in först i kyrkan? Tärnorna eller jag? (tärnorna släpar på barnen, kan jag tillägga) What to do?
    De går in först, paret sist.
    De kan tom gå in innan själva krussidullandet så man har barnen på plats redan. De har en tendens att stjäla rätt mycket uppmärksamhet - bra eller dåligt beror på hur man själv vill ha det. Det är leksaker som rullar över golvet, kissnödiga barn, de sätter sig på koret, sjunger för sig själva, går därifrån, knuffas och i ett minnesvärt fall slåss med brudbuketten. Om man gillar sånt (för det är sjukt underhållande) så ska man ha barn. Jag är inte så mycket för sånt, de är underhållande även i bänkarna och de var med på festen så då undvek jag sånt i kyrkan.

Min tärna gick in före ingångsmarchen. Hon ställde sig längst fram och väntade på oss.
    Vissa bröllopskort jag har tagit ser man öht inte brudparet på, det är någon som går mitt framför dem på alla bilder. Inte så jag skrattar ihjäl mig direkt. Jag är ju där för brudparet, inte för barnen och vännerna.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-28 13:36:43 följande:
    Det vet man väl hur det är med husvagnsfolk? Deprimerande.

Se där, du är för gullig när du delar med dig av dina familjebilder! Snällt!Hjärta
  • M C
    Jazza skrev 2010-08-28 13:16:30 följande:
    Vad gör ni? Idag är jag nästan frisk. Helt galet Det var kanske inte digerdöden jag hade ,trots allt.
    Härligt!
    Döden döden var inte döden utan en helt vanlig förkylning!
  • Ökänd
    M C skrev 2010-08-28 14:56:35 följande:
    Se där, du är för gullig när du delar med dig av dina familjebilder! Snällt!Hjärta
    If you got it why not show it liksom?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Det glädjer mig oerhört att du hittat till "min" tråd MC. Tråden jag inte kunnat låta bli att följa de senaste dagarna. Om du någonsin trodde att debattekniken var undermålig på FL så kommer du nu att få se den nå nya bottendjup. Kanske blir de till och med tvungna att använda borr för att ta sig under markytan.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-28 15:18:02 följande:

Det glädjer mig oerhört att du hittat till "min" tråd MC. Tråden jag inte kunnat låta bli att följa de senaste dagarna. Om du någonsin trodde att debattekniken var undermålig på FL så kommer du nu att få se den nå nya bottendjup. Kanske blir de till och med tvungna att använda borr för att ta sig under markytan.

Nu får du påminna mig om vilken tråd det är, ungefär 99% av alla trådar jag är med i är det hjärndöda och icke läskunniga människor i - i överflöd.
    Ska titta runt lite.
  • M C

Lollis - det är officiellt.
    Det är bara du och jag som saknar ett liv IRL. Beklagar.

• M C
    Lady Macbeth skrev 2010-08-28 17:16:56 följande:
    jag är bakfull! 
    Grattis!Skål
    *sippar lite på de få droppar som r kvar sen igår*

Fick lite Oväntat Besök, bror m fam stannade på middag och vi hade skittrevligt!
  • Ökänd
    M C skrev 2010-08-28 17:02:03 följande:
    Nu får du påminna mig om vilken tråd det är, ungefär 99% av alla trådar jag är med i är det hjärndöda och icke läskunniga människor i - i överflöd.
    Ska titta runt lite.
    Sverigedemokratstråden. Den slår alla rekord.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla