Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-03-18 10:51:57 följande:
    Jag älskar the gays och de älskar oftast mig för min divapersonlighet. Men ja, det blir mycket drama emellanåt.
    En annan gay"vän" fick jag nästa sätta polisen på. Men han blev portad från det enda bra utestället för homsar i byn i stället, vilket nog var värre straff! Drama, ja tack det vill jag lova! Men vissa är helt underbara!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:54:00 följande:
    Hahaha. För ett tag sen var det någon/några som gjorde ett projekt där de gick ut på gatorna här och satte små svenska flaggor i alla hundbajshögar. Made my day. Jag skrattade varje gång jag såg en.
    Vilken bra idé! Här är det fullt, säkert i vart fall 15-20 stycken på vägen till dagis som ligger 150 meter bort.... Folk sket i att ta upp det ur snöhögarna så nu ligger de så fint och prydligt på trottoaren när snön har smält.....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-18 10:58:39 följande:
    Det är så vackert med vår!
    Ja, visst är det!
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-18 11:01:40 följande:
    har en gammal gubbe som bor i närheten av min mormor och morfar som brukade lurpassa pa hundskitsägarna och sedan tog han en spade och skyflade upp skiten och la i deras bevlada med en lapp "du glömde den här"
      {#lang_emotions_djavulsk}
  • Ord blind

Nej, Torsten ropar med sträng röst, jag skulle varit färdig med honom klockan 10 enligt planen men har inte börjat ännu....

Vi ses!

• Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-18 11:08:03 följande:
    grrrr.... du gillar när dom talar alvar med dig altsa...
    Nej, men jag blir rädd och gör som dom säger....

Jag har norska Skandiabanken. Dom var asbra förut med nu går det åt pipsvängen med dom! Min man och jag har Handelsbanken för att han har en bra "kontakt" där. Han prutar och prutar och får igenom det mesta, hon vill nog att vi ska ta vårat bolån där sedan, min man hade tidigare sitt bolån där när han hade lägenhet. SEB är skit, hade dom i 30 år.... Nordea är en jävla sossebank utan service, samma med bajsbanken (swedbank). Icabanken fattar aldrig vad man pratar om (finns det någon på det kontoret med utbildning?) så den banken la vi ner innan ett halvår hade gått.... Dessutom tyckte de om att ge ut ens uppgifter så diverse andra företag ringde och skulle sälja dyra tjänster, till exempel någon form av spärrtjänst för kort för massa pengar, ärligt talat, hur ofta mister man plånboken och behöver ringa tre samtal för att spärra korten?
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-18 11:19:19 följande:
    vi hade en hund i det som en gang ska bli en trädgard som vi jagade ut med en jättestor grillgafel i somras. ägarn stod och fan log när vi bad honom kalla pa sin hund ända tills min man tog höjde grillgaffeln över huvet och började ga mot hunden da började idioten att ropa in sin fido..en annan gang hade vi en hund som tog ett stort stycke kött  (det var höst sa vi satt ine men grillen var ute) medans ägarn stod uppe pa vägen och glodde. hans ursäkt för att han inte hade pli pa hunden var det är väll ingen som grillar vid den här tiden pa aret...
    Idioter finns det gott om överallt hör jag....
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-18 12:54:51 följande:
    Hallon!
    Stenfrukt.

Avokado.
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 12:57:24 följande:
    Gud vad sjukt, det gör inte ont i tanden längre men det gör jätteont där hon la bedövningssprutorna.
    Frågan är vilket som är värst?
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-18 12:26:23 följande:
    Åh, jag gjorde det häromdagen... en fin vit tunika, randig t-shirt och beige chinos, ljusa jeans också.... NajsVad köper du?Hej, alla!
    Tjena!
Svar på tråden The return of the Lolilla