Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:14:55 följande:
    Vad snäll du är som kollade upp det Ska fundera på om jag vågar kontakta dem. Måste ändå dit och kolla upp en fysisk åkomma
    Nu tänker jag typ krama dig hårt & så kan du skriva hur många arga gubbar som helst.

*tokkramar om*

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:28:08 följande:
    Det är väl inget allvarligare än att jag har dödsångest, några fobier och sen att jag ibland bara kryper ner i sängen och gråter över hur ful jag är (eller hur ful jag har fått för mig att jag är)
    *våldskramar*

Nu är det så att jag är inte världsbäst på att säga rätt saker. Men jag kan plättlätt säga att ful är du INTE. Du är för fan vacker!!

*kramar ännu mer*
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:39:27 följande:
    Tack Vacker skulle jag inte kalla mig däremot kan jag ha dagar då jag känner mig jättesöt eller snygg, men på sista tiden har jag bara känt mig ful och fet

Jag undviker i allra högsta grad att bli ståendes framför en spegeln en längre tid. Har så jävla många issuess så det finns inte. Är fullt medveten om att det sitter i skallen, gammalt jävla skit som är inpräntat djupt inom mig & som gör att jag vissa dagar känner lätt avsky för att se mig själv.

Ibland slutar det med att jag bara räcker ut tungan åt mig själv, vänder ryggen åt spegeln &  lämnar rummet.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:46:38 följande:
    Mm, jag vet också att det mest sitter i huvudet, jag vet bara inte hur jag ska få det ut därifrån!
    Det är det de där utbildade är till för.

Fan...jag kan vara smart nog att ge andra råd men inte själv leva efter dem. Är fullt medveten om detta. Men jag är inte redo för att börja gräva i mitt förflutna. Kraften måste finnas där & den har jag inte.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:52:57 följande:
    Därför ska man skaffa sig en friend with benefits som kan ge en den bekräftelse man behöver
    Fast jag har nog passerat det stadiet. Äsch...jag är fucked up & totalt invecklad. Kan inte ens förklara mig på ett vettigt sätt.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 18:00:05 följande:
    Av de små bilderna jag sett på dig är du iallafall snygg Och fet ser du ite heller ut att vara alls (det brukar ju synas i ansiktet)

Du är väl ändå för rar
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 18:06:18 följande:
    Jag måste plugga nu Bye
    Hejdå!
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Hej igen på er alla!

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-28 21:49:53 följande: