Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Nu gick jag och skivade en citron, öste rikligt med seltin över och festen är ett faktum. Pinsamt.

• Mariohn
    Ökänd skrev 2010-04-06 15:34:36 följande:
    Starta en tråd om det?
    Nej då får jag säkert höra att jag misshandlar mitt barn igen. Varför äta något bara för att det är gott när man kan vara med sitt barn istället?
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-04-06 15:40:55 följande:
    Hur tjatig får man lov att vara? hur många gånger har vi inte "gissat" åldern? www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51779535.html
    Det pinsamma är att alla gissar på rätt ålder när ts uppenbarligen är ute efter att få höra att hon ser ung ut. 
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2010-04-06 15:52:00 följande:
    Igår fick jag veta att det finns folk som kissar i plastpåsar som de sen sticker hål i och sprutar kisset i ansiktet medan de låtsas att det är någon annan som kissar på dem. Min värld har inte riktigt varit sig lik sen dess.
    Sen blir man ju så ledsen när kisset tar slut. Då fryser man
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-04-06 15:52:37 följande:
    Äh, om man vill höra att man ser yngre ut än vad man är så får man begränsa sin undersökning till folk som jobbar på systembolaget
    Eller så kan man göra som en TS igår när man efterfrågar folks åsikter.
    "Jag har bråkat med min morbror...blablabla....ni behöver inte säga nåt för ni var fan inte där!!!"
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2010-04-06 15:58:56 följande:
    När man talar om trollen. www.familjeliv.se/Forum-9-191/m51667933.html
    kolla sedan in TS profil och orden "smaken är som baken, vidöppen" så är din lycka gjord.  Idioten går säkert omkring och lägger en liten fänkål varje gång han hostar. Usch. 
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-04-06 16:01:56 följande:
    Självplågare? Jag skulle aldrig starta en liknande tråd.
    Jag skulle. Jag är en snorunge. En ful. 
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-04-06 16:10:34 följande:
    Det jag ändå finner intressant är att tråden som sagt har varit uppe flera gånger och att hon är i ett så stort behov av att bli bekräftad och då som att hon ser ung ut. Hon verkar skämmas något grymt över att hon faktiskt har ganska gott om rynkor, jag ser inte någon annan anledning till att tjata om bekräftelse var tredje månad annars. hon behöver nog jobba lite på självkänslan för jag tror dessvärre inte at hon skojar med oss.
    Mäh! Det är junte hooon. hon har bara fått tillstånd att låna bilden
  • Mariohn

Är det bara jag som hade blivit lite besvärad som tonåring om min mor satt och gav män råd om hur man kissar med stånd? 

Svar på tråden The return of the Lolilla