Inlägg från: Naoko |Visa alla inlägg
  • Naoko

The return of the Lolilla

Jag insåg precis att jag nog bör säga upp min lägenhet snart ... 

• Naoko
    SimplyTheBest skrev 2011-01-05 18:04:09 följande:
    Vad gör ni?
    Hej Pannkakan, FL-pausen över?  
  • Naoko
    Mariohn skrev 2011-01-05 18:05:34 följande:
    Jag slutade starta irriterade trådar för att jag tröttnade på mig själv. Och jag är världens snorglin och förstår inte bättre. Det finns väl värre snorglin tydligen. 
    Lite som jag och mina sandlådantrådar då. 
  • Naoko

Jag har precis ätit rester av fisksoppan jag gjorde för att jag råkade ha överblivet vin, överbliven grädde och saffran hemma. Riktigt gott faktiskt, jag försöker bli bättre på att äta rester  

• Naoko
    2timearound skrev 2011-01-05 20:22:06 följande:
    Missa inte Svärdet och spiran på kanal 3 ikväll! Jättebra böcker, mini-srien är säkert inte lika bra, men vafan? Lite underhållning är det säkert.
    Den var jättelängesedan jag läste och nu för någon vecka sedan köpte jag uppföljningsboken! 
    Tack för tv-tipset  
  • Naoko
    lokisse skrev 2011-01-05 21:02:20 följande:
    nä inte hur ni gör utan hörni höre ni, ni där, öh gänget,
    dom skriver att det dör faglar som flugor i sverige i tysk tidning.
    sen att du ensam äter ett höna stall tomt i veckan med grönsaker är ingen nyhet här pa tabloerna längre
    I Falköping, jag såg det! Typ 100 kajor som bara dött 
  • Naoko
    lokisse skrev 2011-01-05 21:07:00 följande:
    kan det ha varit maran som gatt hem genom natten och släpt en fis
    Jag har träffat folk från falköping, det förvånar mig inte att deras fåglar dör 

• Naoko
    Naoko skrev 2011-01-05 21:09:28 följande:
    Jag har träffat folk från falköping, det förvånar mig inte att deras fåglar dör 
    Jag tror att fåglarna helt enkelt råkat blanda två droger som inte funkar ihop. 
  • Naoko

Menskopp funkar inte för mig längre, funderar på att beställa en annan modell  
    Nu använder jag engångsgrejjor och det är skitäckligt  

Svar på tråden The return of the Lolilla